Reklama

Jak fundusz chce zachęcić szpitale do kompleksowej opieki nad chorymi na serce

Fundusz chce zachęcić szpitale do kompleksowej opieki nad chorymi na serce. Najaktywniejsi mogą liczyć na premię w wysokości 2 i 3 proc. kontraktu.

Aktualizacja: 31.07.2020 12:52 Publikacja: 31.07.2020 07:19

Jak fundusz chce zachęcić szpitale do kompleksowej opieki nad chorymi na serce

Foto: AdobeStock

Premię 2 proc. za pokrycie programem kompleksowej opieki nad chorym po zawale (KOS-zawał) 60 proc. pacjentów i 3 proc., jeśli pakiet świadczeń zostanie zrealizowany u co najmniej 70 proc. pacjentów, przewiduje projekt nowelizacji zarządzenia prezesa NFZ w sprawie umów w rodzaju leczenie szpitalne.

O 10 proc. więcej szpitale prowadzące program dostaną też za świadczenia: specjalistyczną opiekę kardiologiczną oraz specjalistyczną opiekę kardiologiczną – bilans opieki.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Prawne
Jakub Sewerynik: O starszych braciach, czyli mury rosną
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Internet i prawo autorskie
Internetowe filmiki z dzikimi zwierzętami i ludźmi mogą być bardzo niebezpieczne
Służby mundurowe
W 2026 roku wojsko wezwie nawet 235 tys. osób. Kto jest na liście?
Nieruchomości
Będą ważne zmiany w prawie budowlanym? „Żółta kartka” zamiast blokady inwestycji
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Podatki
Ojciec zarządza pensją córki - co z podatkiem?
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama