Reklama

Obowiązki centralizacyjne VAT powiatowego urzędu pracy

Od 1 stycznia 2017 roku żadna umowa, ani żadna faktura nie może być wystawiona na powiatowy urząd pracy jako na nabywcę, tylko na powiat.

Publikacja: 08.11.2016 01:00

Obowiązki centralizacyjne VAT powiatowego urzędu pracy

Foto: Fotolia.com

Czy jeśli powiatowy urząd pracy ogranicza wykonywane przez siebie zadania tylko i wyłącznie do swojej działalności statutowej, to czy ma jakiekolwiek obowiązki związane z centralizacją rozliczeń VAT z powiatem, która musi nastąpić najpóźniej z dniem 1 stycznia 2017 roku?

Powiatowy urząd pracy (PUP) jest jednostką organizacyjną powiatu działającą w formie jednostki budżetowej. Wchodzi w skład powiatowej administracji zespolonej. Celem działania urzędu jest realizacja zadań państwa w zakresie promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia oraz aktywizacji zawodowej. Do zadań urzędu należy wykonywanie zadań samorządu powiatowego w zakresie polityki rynku pracy zgodnie z przepisami o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Zawody prawnicze
Prokuratorzy o jednej z ostatnich decyzji Adama Bodnara: "To ageizm"
Prawnicy
Waldemar Żurek: To jest jasne, że postawiłem wszystko na jedną kartę
Dobra osobiste
Coldplay zapłaci za ujawnienie romansu? Prawnicy o szansach pozwu Andy'ego Byrona
Prawo
Prostsza sprzedaż otrzymanej nieruchomości. Jest podpis prezydenta
Nieruchomości
Wysokie kary za budowę szopy w ogrodzie. Ważna jest odległość od działki sąsiada
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama