Reklama

KRS krytycznie o kampanii billboardowej Polskiej Fundacji Narodowej

KRS apeluje, aby debata nad reformą wymiaru sprawiedliwości opierała się na rzetelnym przedstawieniu problemów, a nie kłamliwym przekazie.

Aktualizacja: 15.09.2017 07:52 Publikacja: 15.09.2017 07:00

KRS krytycznie o kampanii billboardowej Polskiej Fundacji Narodowej

Krajowa Rada Sądownictwa zabrała głos w sprawie trwającej właśnie kampanii medialnej poświęconej sądownictwu. Głos jest bardzo krytyczny. Protestuje przeciwko sposobowi jej prowadzenia. Rada przypomina, że kampanię organizuje Polska Fundacja Narodowa, finansowana ze środków spółek Skarbu Państwa. W ocenie Rady kampania dyskredytuje sądy w oczach obywateli. Nie powinna więc być finansowana – choćby pośrednio – ze środków publicznych.

„Zestawienie nieprawdziwych lub tendencyjnie przedstawionych informacji nie służy budowaniu autorytetu państwa i wizerunku Polski" – pisze KRS w stanowisku.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Samorząd i administracja
Znamy wyniki egzaminu na urzędnika mianowanego. „Przełamaliśmy barierę niemożności"
Prawo w Polsce
Czy można zagrodzić jezioro? Wody Polskie wyjaśniają
Konsumenci
Zawieszenie obowiązku spłaty rat z mocy prawa nie zawsze korzystne dla konsumenta
Za granicą
Ryanair nie poleci do Hiszpanii? Szykuje się strajk pracowników. Jest stanowisko przewoźnika
Prawo drogowe
Będzie podwyżka opłat za badania techniczne aut. Wiceminister podał kwotę
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama