KRS krytycznie o kampanii billboardowej Polskiej Fundacji Narodowej

KRS apeluje, aby debata nad reformą wymiaru sprawiedliwości opierała się na rzetelnym przedstawieniu problemów, a nie kłamliwym przekazie.

Aktualizacja: 15.09.2017 07:52 Publikacja: 15.09.2017 07:00

KRS krytycznie o kampanii billboardowej Polskiej Fundacji Narodowej

Krajowa Rada Sądownictwa zabrała głos w sprawie trwającej właśnie kampanii medialnej poświęconej sądownictwu. Głos jest bardzo krytyczny. Protestuje przeciwko sposobowi jej prowadzenia. Rada przypomina, że kampanię organizuje Polska Fundacja Narodowa, finansowana ze środków spółek Skarbu Państwa. W ocenie Rady kampania dyskredytuje sądy w oczach obywateli. Nie powinna więc być finansowana – choćby pośrednio – ze środków publicznych.

„Zestawienie nieprawdziwych lub tendencyjnie przedstawionych informacji nie służy budowaniu autorytetu państwa i wizerunku Polski" – pisze KRS w stanowisku.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Matura i egzamin ósmoklasisty
Egzamin 8-klasisty: język polski. Odpowiedzi eksperta WSiP
Matura i egzamin ósmoklasisty
Egzamin 8-klasisty: matematyka. Rozwiązania eksperta WSiP
Internet i prawo autorskie
Bruksela pozwała Polskę do TSUE. Jest szybka reakcja rządu Donalda Tuska
Prawo w Polsce
Jak zmienić miejsce głosowania w wyborach prezydenckich 2025?
Dobra osobiste
Karol Nawrocki pozwany za książkę, którą napisał jako Tadeusz Batyr