Reklama
Rozwiń
Reklama

Jarosław Gwizdak: Kuchenne rewolucje czy magia nagości

Sprawiedliwość to także fizyczny dostęp do sądu, pozyskiwanie informacji czy też możliwość skorzystania z dystrybutorów wody pitnej - pisze był pełnomocnik ministra sprawiedliwości ds. otwartego wymiaru sprawiedliwości.

Publikacja: 23.04.2025 04:50

Sprawiedliwość to także fizyczny dostęp do sądu, pozyskiwanie informacji czy też możliwość skorzysta

Sprawiedliwość to także fizyczny dostęp do sądu, pozyskiwanie informacji czy też możliwość skorzystania z dystrybutorów wody pitnej

Foto: Adobe Stock

Nie uwierzę, że przywołane w tytule programy telewizyjne są dla czytelników „Tygodnika Prawników” nieznane, jednak na wszelki wypadek na wstępie wyjaśnię, o co mi chodzi. Kuchenne rewolucje to reality show prowadzony przez Magdę Gessler. W każdym z niemal 400 (!) odcinków telewizyjna osobowość odwiedza restaurację, której – delikatnie mówiąc – nie idzie. Celebrytka zamawia z menu restauracji niemal wszystkie dania. Większość jedzenia jej bardzo nie smakuje, czemu daje natychmiast wyraz, również mową ciała.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Rzecz o prawie
Mikołaj Małecki: Kazus posła Berkowicza. Pomyłka, kradzież czy oszukanie kasy?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Rzecz o prawie
Agata Łukaszewicz: Bój o wymiar sprawiedliwości trwa
Rzecz o prawie
Przemysław Leśniak: Czy służby specjalne mogą wyłudzić sądową zgodę na kontrolę operacyjną?
Rzecz o prawie
Maciej Krzyżanowski: Każdy sędzia orzeka w imieniu obywateli
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Rzecz o prawie
Jacek Dubois: Dekalog Dershowitza
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama