Reklama

Marek Domagalski: Kampania wyborcza bez koncesjonowania opinii

Więcej wolnej amerykanki w kampanii wyborczej powinno cieszyć obywateli, a pomysły reglamentowania medialnego przekazu czy jak kto woli: medialnego rynku, mogą budzić niepokój.

Publikacja: 22.01.2025 04:40

Marek Domagalski: Kampania wyborcza bez koncesjonowania opinii

Foto: Adobe Stock

Gorączka walki wyborczej narastała z kampanii na kampanię od lat, a sama kampania wychodzi poza jej formalny czas i z tym właściwie już dawno pogodziliśmy się.

Pogodzić się też powinniśmy z nowymi elektronicznymi formami przekazu medialnego, kiedy prywatny smartfon jest jakby małą redakcją. To naturalnie poszerza tematykę i społeczny zakres debaty publicznej, zwłaszcza w trakcie trwającej kampanii wyborczej. Dzięki tym technologicznym i społecznym przemianom jest bardziej spluralizowana politycznie, ideowo, pozwalając obywatelom na osobisty w niej udział.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Rzecz o prawie
Ewa Szadkowska: Jak Ziobro zaszkodził Ziobrze
Rzecz o prawie
Leszek Kieliszewski: Doświadczenie ministra Ziobry
Rzecz o prawie
Robert Damski: Zawsze warto rozmawiać
Rzecz o prawie
Jacek Dubois: W ucieczce przed dinozaurami
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Rzecz o prawie
Katarzyna Batko-Tołuć: Centralny Rejestr Umów i triumfalny powrót parlamentaryzmu
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama