Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.06.2025 00:07 Publikacja: 27.01.2025 04:45
Foto: Adobe Stock
Kto powinien ponosić odpowiedzialność za rozwój zawodowy pracownika? Nie tylko w Polsce, ale też w skali całego świata pracownicy przypisują tu główną rolę swoim pracodawcom– potwierdza najnowsza edycja badania Workmonitor 2025 agencji zatrudnienia Randstad, które objęło 27 tysięcy pracujących osób z 35 krajów, w tym z Polski.
Okazuje się, że Polacy w dużo większym stopniu liczą na wsparcie pracodawców w rozwoju umiejętności niż ogół badanych na świecie, wśród których ponad jedna trzecia (35 proc.) uważa, że to sami pracownicy powinni zadbać o podwyższanie swoich kompetencji. W Polsce twierdzi tylko co szósty pracownik (17 proc.), podczas gdy prawie trzy razy więcej badanych (48 proc.) uważa, że szkolenia i rozwój ich umiejętności jest rolą pracodawcy. (Tę opinię podziela 39 proc. ogółu respondentów).
Od 14 sierpnia mogą się zgłaszać pracodawcy chcący wziąć udział w rządowym pilotażu skróconego czasu pracy. Możn...
Blisko 50 tysięcy robotników z Chin, Indii, Turcji, Serbii, Korei Pół., czy Afganistanu zajęło miejsca wojującyc...
O ponad jedną czwartą większa niż przed rokiem była skala zgłoszonych w maju b.r. zwolnień grupowych. Łącznie, p...
Czterodniowy tydzień pracy od lipca? Nie ma na to szans, bo pracodawcy, którzy chcieliby wziąć w rządowym projek...
Stopa bezrobocia rejestrowanego w maju wyniosła w Polsce 5 proc. – podał Główny Urząd Statystyczny (GUS). Odczyt...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas