Aktualizacja: 17.12.2014 07:58 Publikacja: 17.12.2014 02:31
Aż 96 proc. dużych firm w Polsce uważa, że powinnością biznesu jest odpowiadanie na wyzwania społeczne i ekologiczne.
Foto: Bloomberg
Aż 96 proc. dużych firm w Polsce uważa, że powinnością biznesu jest odpowiadanie na wyzwania społeczne i ekologiczne – wynika z niedawnego badania firmy doradczo-audytorskiej KPMG. Jednak tylko niespełna połowa z badanych dużych i średnich firm stwierdziła, że prowadzi jakieś działania CSR. Niekiedy wynika to z braku pomysłu na dobre projekty, choć, jak oceniają eksperci w tej dziedzinie, są dziesiątki tematów społecznych, którymi można się zająć w ramach CSR. Jak je wybrać?
Sztuczna inteligencja stała się standardowym narzędziem w pracy specjalistów od rozwoju oprogramowania. Regularn...
Najnowsze badanie planów przedsiębiorstw dowodzi, że chociaż budżety na przyszły rok zakładają podwyżki pensji,...
Prawie co drugi pracodawca uważa, że młodzi pracownicy z pokolenia Z są mniej zaangażowani w pracę niż inne gene...
Wśród 29 badanych państw świata tylko Arabia Saudyjska miała w ubiegłym roku mniejszy udział kobiet wśród nowo p...
Wciąż wiele osób nie pracuje, ponieważ w miejscu ich zamieszkania brakuje ofert zatrudnienia, a do innych miejsc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas