W działaniach CSR liczy się też dobry pommysł

Coraz więcej firm łączy zasady społecznej odpowiedzialności biznesu ze swoją codzienną działalnością i w niej szuka inspiracji do działań.

Aktualizacja: 17.12.2014 07:58 Publikacja: 17.12.2014 02:31

Aż 96 proc. dużych firm w Polsce uważa, że powinnością biznesu jest odpowiadanie na wyzwania społecz

Aż 96 proc. dużych firm w Polsce uważa, że powinnością biznesu jest odpowiadanie na wyzwania społeczne i ekologiczne.

Foto: Bloomberg

Artykuł dostępny tylko dla e-prenumeratorów "Rzeczpospolitej"

Oferta promocyjna
dostęp do treści rp.pl już od 9,90 zł za pierwszy miesiąc!

Wybierz najkorzystniejszą ofertę i zyskaj dostęp do najważniejszych tekstów rp.pl z sekcji: Wydarzenia, Ekonomia, Prawo, Plus Minus; w tym ekskluzywnych tekstów publikowanych wyłącznie na rp.pl.

Dostęp do treści rp.pl - pakiet podstawowy nie zawiera wydania elektronicznego „Rzeczpospolitej”, archiwum tekstów, treści pochodzących z tygodników prawnych, aplikacji mobilnej i dodatków dla prenumeratorów.

Wynagrodzenia
Giełdowe spółki dopieszczają menedżerów. Zarobki wciąż rosną
Materiał Promocyjny
Tissot Gentleman Powermatic 80 niezastąpiony towarzysz każdego mężczyzny
Advertisement
Społeczeństwo
„PiS boi się świadków cierpienia na granicy. Ale wszystkim ust nie zamkną”
Biznes
Ukraińcy zaciskają w Polsce pasa. W oszczędnym życiu pomaga darmowe mieszkanie
Biznes
Europejskie pociski CAMM coraz bliżej rakietowej „Narwi”
Materiał Promocyjny
Ogromna moc wiąże się z dużą wydajnością
Biznes
Trwa wojna o jakość węgla. W tle są pieniądze, które wstrzymuje Bruksela
Przemysł spożywczy
Ceny masła mocno w górę. Niestety, będzie jeszcze gorzej