W działaniach CSR liczy się też dobry pommysł

Coraz więcej firm łączy zasady społecznej odpowiedzialności biznesu ze swoją codzienną działalnością i w niej szuka inspiracji do działań.

Aktualizacja: 17.12.2014 07:58 Publikacja: 17.12.2014 02:31

Aż 96 proc. dużych firm w Polsce uważa, że powinnością biznesu jest odpowiadanie na wyzwania społecz

Aż 96 proc. dużych firm w Polsce uważa, że powinnością biznesu jest odpowiadanie na wyzwania społeczne i ekologiczne.

Foto: Bloomberg

Artykuł dostępny tylko dla e-prenumeratorów "Rzeczpospolitej"

Oferta promocyjna
dostęp do treści rp.pl już od 9,90 zł za pierwszy miesiąc!

Wybierz najkorzystniejszą ofertę i zyskaj dostęp do najważniejszych tekstów rp.pl z sekcji: Wydarzenia, Ekonomia, Prawo, Plus Minus; w tym ekskluzywnych tekstów publikowanych wyłącznie na rp.pl.

Dostęp do treści rp.pl - pakiet podstawowy nie zawiera wydania elektronicznego „Rzeczpospolitej”, archiwum tekstów, treści pochodzących z tygodników prawnych, aplikacji mobilnej i dodatków dla prenumeratorów.

Dane gospodarcze
Ceny żywności dalej rosną. Końca drożyzny nie widać
Materiał Promocyjny
Od cyberryzyka można się ubezpieczyć
Kraj
Pegasus u kolejnych. „Czy bycie przeciwnikiem PiS wystarczy, aby być uznanym za przestępcę?”
Dane gospodarcze
Wściekła inflacja w unijnym przemyśle. Skromny wynik Polski
Biznes
Nierosyjski gaz dla Europy pilnie poszukiwany. Trwają negocjacje z USA
Materiał Promocyjny
Zmiana społeczna to nowy zwrot z inwestycji
Biznes
Boom na polskie startupy sięga zenitu. Rekordowe inwestycje
Biznes
Najcenniejsze marki świata. Apple najdroższy, najszybciej zyskuje TikTok