Aktualizacja: 17.12.2014 07:58 Publikacja: 17.12.2014 02:31
Aż 96 proc. dużych firm w Polsce uważa, że powinnością biznesu jest odpowiadanie na wyzwania społeczne i ekologiczne.
Foto: Bloomberg
Aż 96 proc. dużych firm w Polsce uważa, że powinnością biznesu jest odpowiadanie na wyzwania społeczne i ekologiczne – wynika z niedawnego badania firmy doradczo-audytorskiej KPMG. Jednak tylko niespełna połowa z badanych dużych i średnich firm stwierdziła, że prowadzi jakieś działania CSR. Niekiedy wynika to z braku pomysłu na dobre projekty, choć, jak oceniają eksperci w tej dziedzinie, są dziesiątki tematów społecznych, którymi można się zająć w ramach CSR. Jak je wybrać?
Ukraińcy stanowili większość wśród niespełna 1,25 mln cudzoziemców ubezpieczonych i pracujących w Polsce pod kon...
Większa elastyczność czasu pracy i więcej możliwości rozwoju zawodowego – to niektóre z pozytywnych zmian, jakie...
Chociaż prawie ośmiu na dziesięciu właścicieli i top menedżerów polskich firm prowadzi działania w obszarze pers...
O niespełna 3,8 tys. zwiększyła się w 2024 r. liczba lekarzy pracujących bezpośrednio z pacjentem, co tylko mini...
Przedstawiciele biznesu zwracają uwagę, że zawirowania wokół ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy niepotrzebnie zw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas