W działaniach CSR liczy się też dobry pommysł

Coraz więcej firm łączy zasady społecznej odpowiedzialności biznesu ze swoją codzienną działalnością i w niej szuka inspiracji do działań.

Aktualizacja: 17.12.2014 07:58 Publikacja: 17.12.2014 02:31

Aż 96 proc. dużych firm w Polsce uważa, że powinnością biznesu jest odpowiadanie na wyzwania społecz

Aż 96 proc. dużych firm w Polsce uważa, że powinnością biznesu jest odpowiadanie na wyzwania społeczne i ekologiczne.

Foto: Bloomberg

Aż 96 proc. dużych firm w Polsce uważa, że powinnością biznesu jest odpowiadanie na wyzwania społeczne i ekologiczne – wynika z niedawnego badania firmy doradczo-audytorskiej KPMG. Jednak tylko niespełna połowa z badanych dużych i średnich firm stwierdziła, że prowadzi jakieś działania CSR. Niekiedy wynika to z braku pomysłu na dobre projekty, choć, jak oceniają eksperci w tej dziedzinie, są dziesiątki tematów społecznych, którymi można się zająć w ramach CSR. Jak je wybrać?

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Rynek pracy
Już nie tylko w okopach. Koreańczycy zaludniają rosyjskie fabryki
Rynek pracy
Polskim firmom już bliżej do idealnego pracodawcy?
Rynek pracy
Już ponad 10 milionów specjalistów ICT w Unii Europejskiej
Rynek pracy
Duży wzrost bezrobocia we Francji
Rynek pracy
HR-owcy dzielą los specjalistów IT. Oni też odczuli wpływ AI
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem