Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.10.2015 08:18 Publikacja: 22.10.2015 22:00
Foto: Bloomberg
Setki autokarów i busów dowożą pracowników do zakładów przemysłowych i centrów logistycznych na Dolnym Śląsku, w Wielkopolsce i na Mazowszu. Niekiedy nawet z odległości 80–90 kilometrów. Ale to już nie wystarcza.
– Rosnąca część rekrutacji w tamtym regionie nie jest już możliwa wyłącznie w oparciu o lokalne zasoby, tym bardziej że branże produkcyjna, motoryzacyjna czy FMCG mają coraz większe potrzeby – podkreśla Rafał Mróz, menedżer w agencji zatrudnienia Adecco Poland. Teraz na większą skalę próbuje ona ściągnąć pracowników z innych regionów kraju (zwłaszcza tych z wysokim bezrobociem), zachęcając ich do przeprowadzki.
Chociaż pracodawcy najlepiej od lat oceniają swoją kondycję finansową, to ich plany na drugą połowę 2025 r. są d...
Prawie 2,5 mln osób pracuje na podstawie umów zleceń lub innych, od których płaci się składki ubezpieczeniowe. D...
Choć większość pracowników podkreśla kluczową rolę znajomości AI, to lista przyszłościowych kompetencji jest dłu...
Wdrożenie dyrektywy Women on Boards, która zwiększa różnorodność płci we władzach dużych spółek giełdowych w Uni...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
110 tys. wakatów miały firmy na koniec marca 2025 r. To o 10 tysięcy więcej niż rok wcześniej, ale znacząco mnie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas