Poznań wydaje krocie na agencję PR z Warszawy

Poznań, mimo własnego biura promocji, ma nową obsługę public relations, która będzie kosztować ponad 230 tysięcy złotych

Publikacja: 06.09.2011 14:54

Poznań wydaje krocie na agencję PR z Warszawy

Foto: W Sieci Opinii

Przetarg wygrała agencja Eskadra Publica z Warszawy, która odpowiadać będzie za relacje z mediami oraz opracowywanie działań promocyjnych w kontekście różnych poznańskich wydarzeń. To agencja, która stworzyła kampanię wyborczą Hanny Gronkiewicz-Waltz w 2006 roku i Platformy Obywatelskiej w 2007 roku. Prezesem jest Adam Łaszyn, obecnie doradca PO.

Borys Fromberg, wiceszef biura promocji tłumaczy decyzję urzędu:

Biuro prasowe, choć ma kontakty z dziennikarzami mediów ogólnopolskich, głównie zajmuje się relacjami z mediami lokalnymi. Naszym celem jest natomiast powiększenie bazy kontaktów ogólnopolskich, przez co chcemy zwiększyć liczbę cytowań i publikacji na temat Poznania. Biuro prasowe i rzecznik, z uwagi na zakres zadań, nie jest w stanie w pełni tego realizować.

Włodzimierz Groblewski, dyrektor biura kształtowania relacji społecznych mówi:

Nasze biuro zajmuje się komunikacją z mieszkańcami. Docieramy do nich poprzez media lokalne, organizację dużych konferencji i konsultacji społecznych. A problem Poznania dotyczy przede wszystkim tego, że mówi się o nas za rzadko w mediach centralnych. I, niestety, głównie wyolbrzymiając problemy. Tym wizerunkiem może zająć się tylko duża agencja PR.

Co ciekawe - z Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta dowiedzieć się można, że biuro kształtowania relacji społecznych zajmuje się działaniami z zakresu komunikacji społecznej, obsługą prasową prezydenta miasta i urzędu oraz promocją turystyczną miasta.

Proponujemy w takim razie zlikwidować biuro promocji i biuro kształtowania relacji społecznych. Są zupełnie zbędne. Przecież wiadomo, że nikt lepiej nie zajmie się promowaniem Poznania niż agencja z Warszawy...

Przetarg wygrała agencja Eskadra Publica z Warszawy, która odpowiadać będzie za relacje z mediami oraz opracowywanie działań promocyjnych w kontekście różnych poznańskich wydarzeń. To agencja, która stworzyła kampanię wyborczą Hanny Gronkiewicz-Waltz w 2006 roku i Platformy Obywatelskiej w 2007 roku. Prezesem jest Adam Łaszyn, obecnie doradca PO.

Borys Fromberg, wiceszef biura promocji tłumaczy decyzję urzędu:

Publicystyka
Rosja zamyka polski konsulat. Dlaczego akurat w Petersburgu?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Publicystyka
Marek Kozubal: Dlaczego Polacy nie chcą wracać do Polski
Publicystyka
Jacek Nizinkiewicz: PiS robi Nawrockiemu kampanię na tragedii, żeby uderzyć w Trzaskowskiego
Publicystyka
Estera Flieger: „Francji już nie ma”, ale odbudowała katedrę Notre-Dame
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Publicystyka
Trzaskowski zaczyna z impetem. I chce uniknąć błędów z przeszłości