Jedni go kochają, inni nie cierpią - Jerzy Owsiak od wielu lat wzbudza społeczne emocje. Jednak do tej pory jego Przystanki Woodstock były podziękowaniem dla wolontariuszy WOŚP. Z roku na rok stają się jednak wielkim konglomeratem marketingu i reklamy, z której skrzętnie korzystają duże firmy. Tym razem Jerzy Owsiak postanowił wesprzeć akcję "Fair Play" firmy Carlsberg, która jest jednocześnie sponsorem całego festiwalu.

Zawsze wierzyłem w "fair play". Dlatego na Przystanku Woodstock, jak zwykle będziemy grali fair - mówi Owsiak.  Promocja idei "fair play" w trakcie Przystanku Woodstock to ideowe przygotowania przed Mistrzostwami Europy w piłce nożnej, które odbędą się w Polsce w 2012 roku i których Carlsberg również jest sponsorem. W spocie reklamowym komunikuje o obu tych formach sponsoringu.

Na terenie Przystanku Woodstock powstanie boisko do gry w piłkę nożną. Zostaną na nim rozegrane "Woodstockowe Mistrzostwa Europy". Reguły wg których będą rozgrywane mecze, mają być o tyle nowe, że za każde zachowanie "fair play" zawodnicy będą nagradzani Carlsbergową "Zieloną Kartką". Poparcie dla idei będą mieli okazję wyrazić także kibice oraz uczestnicy festiwalu.

Na umówiony znak Jerzego Owsiaka podniosą "Zielone Kartki" - bijąc tym samym "ideowy" rekord świata. Szczególną uwagę organizatorzy planują zwrócić na kwestię spożywania alkoholu, w tym przez osoby nieletnie. Na terenie festiwalu powstanie strefa w której alkohol będzie zabroniony, przedstawiciele organizacji pozarządowych zostaną przeszkoleni tak, aby w odpowiedni sposób reagowali widząc nieletnich pijących alkohol.

Jak widać - idee ideami, ale kasa jest najważniejsza. To będa prawdziwe Mistrzostwa Europy w piciu piwa na czas. No, to siema!