Reklama
Rozwiń
Reklama

Szydło musi okiełznać wizerunkowo rząd

Medialna ofensywa premier polegająca na kreowaniu wizerunku przewidywalnego polityka będzie niweczona przez takie działania jak np. nocne szarże szefa MON.

Aktualizacja: 20.12.2015 21:14 Publikacja: 20.12.2015 17:04

Po niedzielnym występie Beaty Szydło w TVN24 plan premier na ofensywę medialną jest aż nadto czytelny. Jasny był też przekaz: elegancko ubrana premier tłumaczyła racje PiS innym językiem niż większość polityków jej partii.

– Chodzi o pokazanie, że Beata Szydło jest racjonalnym, przewidywalnym i otwartym na dialog politykiem – tłumaczy jeden z wpływowych przedstawicieli obecnej ekipy, znający szczegóły ofensywy medialnej Szydło. Dlatego też premier zaprosiła liderów opozycji do dyskusji na temat projektu 500+.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Publicystyka
Jan Zielonka: Holenderskie lekcje dla Polski
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Publicystyka
Bogusław Chrabota: Projekt ustawy o mediach publicznych na gruzach systemu
Publicystyka
Marek Cichocki: Czy Niemcom w ogóle można ufać?
Publicystyka
Estera Flieger: Konkurs na prezesa IPN wygrał Karol Polejowski, ale to i tak bez znaczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Publicystyka
Marek A. Cichocki: Historyczna przegrana Unii Europejskiej
Reklama
Reklama