Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 01.05.2018 08:38 Publikacja: 01.05.2018 00:01
Foto: pexels.com
Przede wszystkim kiełbasy – wychodzi na to, że majówka to czas wzrostu sprzedaży paczkowanych kiełbas tradycyjnych. Rośnie sprzedaż wszystkich potraw, które łatwo można przyrządzić na grillu, ale kiełbasy wiodą prym. - sprzedaż tego segmentu zaczyna rosnąć już w kwietniu, notując największe sprzedaże w okresie maj-sierpień. Na te cztery miesiące przypada ponad 40 proc. rocznej sprzedaży – komentuje Monika Dyrda, dyrektor relacji z klientami w Nielsen Polska.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Gdzie firma będzie za 5-10 lat? Odpowiem, gdy już tam będę – mówi Krzysztof Pawiński, prezes Maspexu, największe...
Słynny amerykański producent lodów Ben & Jerry’s traci jednego ze współzałożycieli. Jerry Greenfield odchodzi z...
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w st...
W rok ceny kawy na światowych giełdach się podwoiły. Podwyżki właśnie docierają na półki sklepowe w Polsce. Kons...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas