Aktualizacja: 01.05.2018 08:38 Publikacja: 01.05.2018 00:01
Foto: pexels.com
Przede wszystkim kiełbasy – wychodzi na to, że majówka to czas wzrostu sprzedaży paczkowanych kiełbas tradycyjnych. Rośnie sprzedaż wszystkich potraw, które łatwo można przyrządzić na grillu, ale kiełbasy wiodą prym. - sprzedaż tego segmentu zaczyna rosnąć już w kwietniu, notując największe sprzedaże w okresie maj-sierpień. Na te cztery miesiące przypada ponad 40 proc. rocznej sprzedaży – komentuje Monika Dyrda, dyrektor relacji z klientami w Nielsen Polska.
Węgierskie embargo na polskie mięso stało się niewygodnym tematem przerzucanym między resortami rolnictwa i MSZ....
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas