Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 02.05.2018 06:57 Publikacja: 01.05.2018 21:00
Andrzej Szumowski, szef Stowarzyszenia Polska Wódka i wiceprezes spółki Wyborowa
Foto: Rzeczpospolita
Rz: Celem pana stowarzyszenia jest promowanie polskiej wódki. Czy faktycznie ten trunek potrzebuje wsparcia po tylu latach funkcjonowania na rynku?
Andrzej Szumowski: Tak, ponieważ uważamy, że Polska, kraj, który jest ojczyzną wódki, powinien być z niej dumny i dbać o jej pozycję na świecie. Dzięki naszym staraniom polska wódka została wpisana na listę chronionych oznaczeń geograficznych. Ma też swoją definicję ustawową, więc o tym, kto może stosować oznaczenie Polska Wódka, decyduje już prawo.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w st...
W rok ceny kawy na światowych giełdach się podwoiły. Podwyżki właśnie docierają na półki sklepowe w Polsce. Kons...
Po zaledwie roku pracy na stanowisku prezesa Nestlé Laurent Freixe musi pożegnać się z firmą. Powodem jest ukryw...
Prezes i dyrektor generalny Suntory Holdings Takeshi Niinami rezygnuje po zarzutach o zakup produktów z THC – in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas