Reklama
Rozwiń

Janusz Palikot otwiera nowy biznes. Stawia na piwa bezalkoholowe

Emisja akcji Tenczyńskiej Okovity zakończyła się dużym sukcesem (4,2 mln zł od 1339 inwestorów w 36 dni), więc prezes Palikot postanowił iść za ciosem – powołał nową spółkę Tenczynek Bezalkoholowe i oferuje inwestorom 116 tys. akcji po 36 zł od sztuki.

Aktualizacja: 04.03.2020 12:35 Publikacja: 04.03.2020 12:28

Janusz Palikot

Janusz Palikot

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

- Rynek piwa bezalkoholowego w Polsce rósł w ubiegłym roku w tempie 80 proc. Segment ten przeżywa rewolucję, podobnie jak piwa kraftowe i regionalne. Chcemy odpowiedzieć na to zapotrzebowanie i zaoferować produkty wysokiej jakości, które mimo dealkoholizacji zachowają podstawowe właściwości – przekonywał Janusz Palikot podczas środowej konferencji prasowej. Wartość emisji, zgodnie z wytycznymi ustawy, to 1 mln euro, a więc niecałe 4,2 mln zł. Zbiórka ruszyła 4 marca na platformie Crowdway. Pieniądze z emisji zostaną przeznaczone m. in. na aparat do dealkoholizacji (1,9 mln zł), aromatyzator (140 tys. zł) oraz krabonizator (130 tys. zł).

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama