Janusz Palikot otwiera nowy biznes. Stawia na piwa bezalkoholowe

Emisja akcji Tenczyńskiej Okovity zakończyła się dużym sukcesem (4,2 mln zł od 1339 inwestorów w 36 dni), więc prezes Palikot postanowił iść za ciosem – powołał nową spółkę Tenczynek Bezalkoholowe i oferuje inwestorom 116 tys. akcji po 36 zł od sztuki.

Aktualizacja: 04.03.2020 12:35 Publikacja: 04.03.2020 12:28

Janusz Palikot

Janusz Palikot

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

- Rynek piwa bezalkoholowego w Polsce rósł w ubiegłym roku w tempie 80 proc. Segment ten przeżywa rewolucję, podobnie jak piwa kraftowe i regionalne. Chcemy odpowiedzieć na to zapotrzebowanie i zaoferować produkty wysokiej jakości, które mimo dealkoholizacji zachowają podstawowe właściwości – przekonywał Janusz Palikot podczas środowej konferencji prasowej. Wartość emisji, zgodnie z wytycznymi ustawy, to 1 mln euro, a więc niecałe 4,2 mln zł. Zbiórka ruszyła 4 marca na platformie Crowdway. Pieniądze z emisji zostaną przeznaczone m. in. na aparat do dealkoholizacji (1,9 mln zł), aromatyzator (140 tys. zł) oraz krabonizator (130 tys. zł).

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement
Przemysł spożywczy
Starbucks zakazuje pisania imion kandydatów na prezydenta na kubkach. „Zbyt polityczne”