Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.06.2020 14:00 Publikacja: 16.06.2020 13:46
Foto: Adobe Stock
W szczytowym momencie zamykania gospodarki z powodu pandemii firma Campbell mogła się cieszyć 50 procentowym wzrostem sprzedaży swoich produktów. Firma, której portfolio obejmuje nie tylko gotowe zupy w kultowych puszkach, ale także marki pieczywa i przekąsek Pepperidge Farms i Snyder’s of Hanover, wciąż obserwuje wyższe niż zwykle poziomy sprzedaży. W pierwszym tygodniu czerwca sprzedaż zup i przekąsek była o 20 proc. wyższa niż zwykle.
- Myślę, że chociaż widzimy pewne ożywienie i ludzie wracają do nieco większej normalności, to zachowania, które wyrobiły się w ciągu ostatnich kilku miesięcy mają potencjał do dalszego poprawiania wyników – mówił Marc Clouse, CEO Campbell Soup w wywiadzie dla CNBC.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Brazylia walczy z cłami, które narzucił Donald Trump. Złożyła właśnie skargę w WTO, a ogromne ilości kawy przeki...
Niemcy piją mniej piwa. Sprzedaż spadła do najniższego poziomu od ponad trzech dekad. Niemieckie browary widzą j...
TikTok wypromował zapomniany i ignorowany produkt spożywczy – twaróg. Przez lata był on pomijany, relegowany do...
Najbardziej rozpoznawalna marka napoju gazowanego na świecie opublikowała bardzo dobre wyniki za drugi kwartał....
Branża mięsa zmaga się z wieloma wyzwaniami: od kłopotów z popytem, poprzez epidemię po wzrost kosztów produkcji...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas