Gotowe dania wciąż sprzedają się świetnie mimo otwierania gospodarki

Szef Campbell Soup wprost mówi o niezwykle wysokiej sprzedaży zup w czerwcu. Amerykanie przyzwyczaili się do gotowych dań?

Aktualizacja: 16.06.2020 14:00 Publikacja: 16.06.2020 13:46

Gotowe dania wciąż sprzedają się świetnie mimo otwierania gospodarki

Foto: Adobe Stock

W szczytowym momencie zamykania gospodarki z powodu pandemii firma Campbell mogła się cieszyć 50 procentowym wzrostem sprzedaży swoich produktów. Firma, której portfolio obejmuje nie tylko gotowe zupy w kultowych puszkach, ale także marki pieczywa i przekąsek Pepperidge Farms i Snyder’s of Hanover, wciąż obserwuje wyższe niż zwykle poziomy sprzedaży. W pierwszym tygodniu czerwca sprzedaż zup i przekąsek była o 20 proc. wyższa niż zwykle.

- Myślę, że chociaż widzimy pewne ożywienie i ludzie wracają do nieco większej normalności, to zachowania, które wyrobiły się w ciągu ostatnich kilku miesięcy mają potencjał do dalszego poprawiania wyników – mówił Marc Clouse, CEO Campbell Soup w wywiadzie dla CNBC.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement
Przemysł spożywczy
Starbucks zakazuje pisania imion kandydatów na prezydenta na kubkach. „Zbyt polityczne”
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Przemysł spożywczy
Węgry nagle zniosły embargo na mięso z Polski i innych krajów. Sukces negocjacji