Koncernowi udało się przebić rynkowe prognozy dotyczące przychodów i zysków. Większy popyt, to efekt częściowego otwarcia kin i restauracji.
W trzecim kwartale 2020 r. przychody Coca-Cola wyniosły 8,65 mld dol. i były niższe o 9 proc. niż w trzecim kwartale 2019 roku. Mimo to były wyższe od szacunków analityków z Wall Street, którzy oczekiwali przychodów w wysokości 8,36 mld dolarów. Niższy niż przed rokiem był też zysk na akcję, wyniósł 0,4 dol. W trzecim kwartale koncern wypracował 1,74 mld dol. zysku netto.
Coca-Cola zdecydowała się także pozbyć 200 nierentownych marek. Z rynku znikną m.in. woda kokosowa Zico i napoje gazowane TaB, a także Dasani, Powerade, Vitamin Water. Sprzedaż wody oraz napojów dla sportowców spadła w trzecim kwartale o 11 procent.
Według telewizji CNN znikną głownie marki lokalne, a nie te, które funkcjonują na rynku międzynarodowym.
Pozbycie się mało popularnych marek pozwoli koncernowi skoncentrować się na tych najczęściej kupowanych jak np. Coca-Cola Zero oraz Topo Chico Hard Seltzer i gazowana woda smakowa AHA.