Coca-Cola robi porządki. Pozbywa się 200 nierentownych marek

Coca-Cola żegna się z 200 markami. To połowa jej portfolio - informuje CNN.

Aktualizacja: 23.10.2020 14:06 Publikacja: 23.10.2020 11:36

Coca-Cola robi porządki. Pozbywa się 200 nierentownych marek

Foto: Bloomberg

ula

Koncernowi udało się przebić rynkowe prognozy dotyczące przychodów i zysków. Większy popyt, to efekt częściowego otwarcia kin i restauracji.

W trzecim kwartale 2020 r. przychody Coca-Cola wyniosły 8,65 mld dol. i były niższe o 9 proc. niż w trzecim kwartale 2019 roku. Mimo to były wyższe od szacunków analityków z Wall Street, którzy oczekiwali przychodów w wysokości 8,36 mld dolarów. Niższy niż przed rokiem był też zysk na akcję, wyniósł 0,4 dol. W trzecim kwartale koncern wypracował 1,74 mld dol. zysku netto.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Przemysł spożywczy
Starbucks zakazuje pisania imion kandydatów na prezydenta na kubkach. „Zbyt polityczne”