Reklama

Analityk: koniec wojny sklepów spożywczych. Po Dino można było oczekiwać więcej

O ponad 6 proc. spadają w piątek notowania polskiej sieci sklepów spożywczych Dino. Inwestorzy spodziewali się lepszych wyników. Ich apetyty mogła rozbudzić Biedronka.

Publikacja: 16.05.2025 18:19

Analityk: koniec wojny sklepów spożywczych. Po Dino można było oczekiwać więcej

Foto: materiały prasowe

Dino, grupa prowadząca sklepy spożywcze w Polsce założona przez Tomasza Biernackiego, podtrzymuje założenia, że w 2025 r. jej przychody w ujęciu like for like (ang. LFL przychody sklepów istniejących w porównywanych okresach – red.) urosną w wysokim jednocyfrowym tempie oraz, że marża EBITDA poprawi się – powiedział analitykom i mediom Michał Krauze odpowiedzialny za finanse sieci sklepów spożywczych Dino.

- Podtrzymujemy ten guidance – powiedział Michał Krauze. – Osiągalne są wysokie jednocyfrowe „lajki” i poprawa marży EBITDA także jest osiągalna – dodał. 

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
USA nałożyły na Brazylię 50-proc. cła. Kawa zamiast do Stanów pojedzie do Chin
Przemysł spożywczy
Niemieckie browary w kryzysie. Niemcy piją coraz mniej piwa
Przemysł spożywczy
TikTok wypromował kolejny produkt spożywczy. Producenci nie nadążają z produkcją
Przemysł spożywczy
Coca-Cola potwierdziła słowa Donalda Trumpa. Szykuje nowe produkty
Przemysł spożywczy
Producenci mięsa w Polsce mają wiele kłopotów. Ale stoi przed nimi ważna szansa
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama