Reklama
Rozwiń
Reklama

Analityk: koniec wojny sklepów spożywczych. Po Dino można było oczekiwać więcej

O ponad 6 proc. spadają w piątek notowania polskiej sieci sklepów spożywczych Dino. Inwestorzy spodziewali się lepszych wyników. Ich apetyty mogła rozbudzić Biedronka.

Publikacja: 16.05.2025 18:19

Analityk: koniec wojny sklepów spożywczych. Po Dino można było oczekiwać więcej

Foto: materiały prasowe

Dino, grupa prowadząca sklepy spożywcze w Polsce założona przez Tomasza Biernackiego, podtrzymuje założenia, że w 2025 r. jej przychody w ujęciu like for like (ang. LFL przychody sklepów istniejących w porównywanych okresach – red.) urosną w wysokim jednocyfrowym tempie oraz, że marża EBITDA poprawi się – powiedział analitykom i mediom Michał Krauze odpowiedzialny za finanse sieci sklepów spożywczych Dino.

- Podtrzymujemy ten guidance – powiedział Michał Krauze. – Osiągalne są wysokie jednocyfrowe „lajki” i poprawa marży EBITDA także jest osiągalna – dodał. 

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Na bezalkoholowe trunki Polacy wydają już więcej niż na herbatę
Przemysł spożywczy
Holenderski gigant zapowiada zwolnienia. 400 osób straci pracę w Amsterdamie
Przemysł spożywczy
Już nie będzie "wegańskich burgerów"? Nazwy stek i kotlet tylko dla mięsa
Przemysł spożywczy
Naukowcy wzywają, by jeść o połowę mniej mięsa. „Mamy kryzys planetarny”
Przemysł spożywczy
Wojna o piwo i „małpki” w Sejmie. Kto zyska na zakazie reklam?
Reklama
Reklama