Nowy, tajemniczy smak Coca-Coli. Stworzyła go sztuczna inteligencja

Od niemal 2 lat Coca-Cola eksperymentowała z limitowanymi edycjami napojów o tajemniczym smaku – większość z nich miała niejasne, futurystyczne koncepcje i tajemnicze smaki. Najnowsza, Coca-Cola Y3000 ma smakować jak przyszłość. Koncern wykorzystał sztuczną inteligencję do skomponowania smaku i opakowania.

Publikacja: 12.09.2023 22:04

Od niemal 2 lat Coca-Cola eksperymentowała z limitowanymi edycjami napojów o tajemniczym smaku

Od niemal 2 lat Coca-Cola eksperymentowała z limitowanymi edycjami napojów o tajemniczym smaku

Foto: Bloomberg

Coca-Coli dba, aby klienci – zwłaszcza młodsi – dostawali regularnie nowe, ekscytujące smaki coca-coli. Jednak w ostatnich latach świadomi konsumenci unikali niezdrowych, słodkich napojów, co utrudniło sprzedaż napojów gazowanych a także promowanie koncernowi swoich starszych marek. Coca-Cola wykorzystała więc swoją platformę Creations, odpowiedzialną za limitowane edycje smaków, takie jak Y3000, aby sprawić, by marka spodoba się młodszym konsumentom. Podobnie jak wszystkie napoje Creations, Coca-Cola Y3000 została zaprojektowana tak, aby głównie jak cola, z odrobiną czegoś nowego.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Przemysł spożywczy
Starbucks zakazuje pisania imion kandydatów na prezydenta na kubkach. „Zbyt polityczne”