Reklama
Rozwiń
Reklama

W lodówce czy w szafce? Heinz rozstrzyga ważny dylemat w sprawie keczupu

Trzymasz keczup w szafce? Heinz sugeruje stanowczo, że to nie jest najlepszy pomysł. Co nie zmienia faktu, że dużo ludzi ma inne zdanie.

Publikacja: 03.07.2023 14:11

Trzymasz keczup w szafce? Heinz sugeruje stanowczo, że to nie jest najlepszy pomysł

Trzymasz keczup w szafce? Heinz sugeruje stanowczo, że to nie jest najlepszy pomysł

Foto: Bloomberg

Brytyjski oddział koncernu Heinz, znanego najlepiej właśnie z ketchupu (choć produkuje także inne sosy do doprawiania potraw, kanapek i przekąsek) rozstrzygnął za pomocą tweeta, jak powinno przechowywać się keczup. A przynajmniej keczup produkowany przez Heinz, popularny również w Polsce (choć nie tak, jak miejscowe, polskie marki).

"Do waszej wiadomości: Ketchup. Ma. Miejsce. W. Lodówce" – zatweetował Heinz.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Pozew żony Henryka Kani blokuje spłatę 880 mln zł długów. Czeka 583 wierzycieli
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama