Organizacja charytatywna: Nestle powinno sprzedawać mniej niezdrowej żywności

Producent słodyczy pod markami takimi jak KitKat czy Lion jest wzywany do tego, by realizował zobowiązanie sprzedaży zdrowszej żywności.

Publikacja: 20.04.2023 14:34

Organizacja charytatywna: Nestle powinno sprzedawać mniej niezdrowej żywności

Foto: Bloomberg

Organizacja charytatywna ShareAction, która promuje odpowiedzialne inwestycje poinformowała, że 40 procent produktów codziennego użytku sprzedawanych przez koncern Nestle w Wielkiej Brytanii zawiera dużo soli, cukru lub tłuszczu. ShareAction poinformowała także o tym, że prowadzi akcję na rzecz tego, by Nestle zmniejszyło ilość niezdrowej żywności, która sprzedaje. Nestle z kolei mówi, że raport koncernu na temat poziomu „zdrowotności” jego globalnej sprzedaży był pierwszy na świecie i zobowiązało się też do poprawy tego poziomu.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement
Przemysł spożywczy
Starbucks zakazuje pisania imion kandydatów na prezydenta na kubkach. „Zbyt polityczne”
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Przemysł spożywczy
Węgry nagle zniosły embargo na mięso z Polski i innych krajów. Sukces negocjacji