Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 18:19 Publikacja: 20.04.2023 14:34
Foto: Bloomberg
Organizacja charytatywna ShareAction, która promuje odpowiedzialne inwestycje poinformowała, że 40 procent produktów codziennego użytku sprzedawanych przez koncern Nestle w Wielkiej Brytanii zawiera dużo soli, cukru lub tłuszczu. ShareAction poinformowała także o tym, że prowadzi akcję na rzecz tego, by Nestle zmniejszyło ilość niezdrowej żywności, która sprzedaje. Nestle z kolei mówi, że raport koncernu na temat poziomu „zdrowotności” jego globalnej sprzedaży był pierwszy na świecie i zobowiązało się też do poprawy tego poziomu.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Słynny amerykański producent lodów Ben & Jerry’s traci jednego ze współzałożycieli. Jerry Greenfield odchodzi z...
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w st...
W rok ceny kawy na światowych giełdach się podwoiły. Podwyżki właśnie docierają na półki sklepowe w Polsce. Kons...
Po zaledwie roku pracy na stanowisku prezesa Nestlé Laurent Freixe musi pożegnać się z firmą. Powodem jest ukryw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas