Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.07.2025 16:25 Publikacja: 16.02.2022 18:00
Foto: Bloomberg
Roczny zysk operacyjny skoczył o 43,8 proc. do 3,41 mld euro (specjaliści spodziewali się 3,3 mld), ale nadal był mniejszy niż w 2019 r., zysk netto wyniósł 3,32 mld po stracie 204 mln z powodu ograniczeń sanitarnych, a sprzedaż piwa zwiększyła się we wszystkich regionach poza Azją o 4,6 proc., bardziej niż w 2019 r. Obroty wzrosły o 11,8 proc. do 26,58 mld euro.
„Zrobiliśmy wielki krok ku powrotowi do poziomu sprzed pandemii w niektórych partiach wypadliśmy nawet lepiej W przyszłości, choć prędkość odrodzenia zostaje niepewna i mamy do czynienia z poważnymi wyzwaniami inflacyjnymi, jesteśmy podbudowani solidnymi wynikami naszej firmy” — uznał w komunikacie prezes Dolf van den Brink cytowany przez AFP. — Chyba od pokolenia nie widzieliśmy takiego wzrostu cen i inflacji. Wielką niewiadomą jest, jak to wpłynie na bardziej rozwinięte rynki, które wcześniej nie widziały takich cen — powiedział z kolei Reuterowi.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas