Aktualizacja: 26.10.2016 16:37 Publikacja: 25.10.2016 20:36
Foto: 123RF
Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRIS na zlecenie Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa (ZP PRW). Wynika z niego także, że niemal 56 proc. osób popiera możliwość reklamy piwa. Produkty browarów od lat są jedynymi napojami alkoholowymi, które mogą być promowane w mediach. Ich faworyzowaniu przez prawo sprzeciwiają się producenci innych alkoholi.
– Reklama wyrobów winiarskich jest najwłaściwszą metodą promocji wysokiej kultury spożycia alkoholu. Wino w naturalny sposób łączy się z umiarkowaniem i specyficzną winiarską kulturą, zupełnie odmienną od właściwej innym rodzajom alkoholi – mówi „Rzeczpospolitej" Jerzy Kwaśniewski, prezes ZP PRW. – Reklama musi być oczywiście ograniczona, a wzorcem tych ograniczeń są dzisiejsze regulacje dotyczące promocji piwa.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas