Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.04.2021 14:37 Publikacja: 12.04.2021 13:56
Foto: AdobeStock
W ciągu niemal 30-letniej współpracy z Walmartem McDonald’s uruchomił około 1000 punktów sprzedaży w sklepach giganta handlu detalicznego. Pandemia sprawiła, że setki z nich zostało właśnie przeznaczonych do zamknięcia, a tej fali redukcji, jak informuje „The Wall Street Journal”, oprzeć się ma około 150 punktów McDonald’s w Walmartach.
Gigant szybkiego jedzenia musi zamknąć setki swoich punktów sprzedaży z powodu zmian w zachowaniu konsumentów. Pandemia sprawiła, że w USA konsumenci w znaczącym stopniu przerzucili się na zakupy online, a burgery i inne dania fast food zamawiają przez aplikację albo w drive-thru. W efekcie lokale McDonald’s umieszczone w sklepach sieci Walmart przestały się opłacać.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas