Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.01.2019 13:45 Publikacja: 07.01.2019 13:42
Foto: AFP
Miód o kremowej konsystencji z dodatkiem borówki od pszczelarskiej firmy z obwodu amurskiego bardzo dobrze sprzedaje się w Chinach, a w kwietniu trafi na rynek Korei Płd. Do końca roku ma się też pojawić w Japonii.
Powodzenie zapewnił mu fakt, że we wrześniu podczas Dalekowschodniego Forum Ekonomicznego we Władywostoku spróbowali go i pochwalili Władimir Putin i Xi Jinping. Prezydent Rosji kupił też dla siebie słoik miodu z borówkami. Od tego czasu miód sprzedawany jest pod hasłem „Prezydent powiedział, że smaczny”.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W pierwszym półroczu oficjalna produkcja alkoholu w Rosji zmniejszyła się o ponad 16 proc. a samej wódki o ponad...
Producent Nutelli – koncern Ferrero Group – kupuje amerykańskiego producenta popularnych płatków śniadaniowych W...
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas