Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 07.01.2019 13:45 Publikacja: 07.01.2019 13:42
Foto: AFP
Miód o kremowej konsystencji z dodatkiem borówki od pszczelarskiej firmy z obwodu amurskiego bardzo dobrze sprzedaje się w Chinach, a w kwietniu trafi na rynek Korei Płd. Do końca roku ma się też pojawić w Japonii.
Powodzenie zapewnił mu fakt, że we wrześniu podczas Dalekowschodniego Forum Ekonomicznego we Władywostoku spróbowali go i pochwalili Władimir Putin i Xi Jinping. Prezydent Rosji kupił też dla siebie słoik miodu z borówkami. Od tego czasu miód sprzedawany jest pod hasłem „Prezydent powiedział, że smaczny”.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w st...
W rok ceny kawy na światowych giełdach się podwoiły. Podwyżki właśnie docierają na półki sklepowe w Polsce. Kons...
Po zaledwie roku pracy na stanowisku prezesa Nestlé Laurent Freixe musi pożegnać się z firmą. Powodem jest ukryw...
Prezes i dyrektor generalny Suntory Holdings Takeshi Niinami rezygnuje po zarzutach o zakup produktów z THC – in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas