Aktualizacja: 07.01.2019 13:45 Publikacja: 07.01.2019 13:42
Foto: AFP
Miód o kremowej konsystencji z dodatkiem borówki od pszczelarskiej firmy z obwodu amurskiego bardzo dobrze sprzedaje się w Chinach, a w kwietniu trafi na rynek Korei Płd. Do końca roku ma się też pojawić w Japonii.
Powodzenie zapewnił mu fakt, że we wrześniu podczas Dalekowschodniego Forum Ekonomicznego we Władywostoku spróbowali go i pochwalili Władimir Putin i Xi Jinping. Prezydent Rosji kupił też dla siebie słoik miodu z borówkami. Od tego czasu miód sprzedawany jest pod hasłem „Prezydent powiedział, że smaczny”.
Węgierskie embargo na polskie mięso stało się niewygodnym tematem przerzucanym między resortami rolnictwa i MSZ....
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas