Reklama
Rozwiń

Mocne piwa tracą na popularności

Maleje sprzedaż lagerów z dużą zawartością alkoholu. Młodzi konsumenci wolą słabsze trunki.

Publikacja: 24.11.2014 10:12

Maleje sprzedaż lagerów z dużą zawartością alkoholu. Młodzi konsumenci wolą słabsze trunki.

Maleje sprzedaż lagerów z dużą zawartością alkoholu. Młodzi konsumenci wolą słabsze trunki.

Foto: Flickr

O tym, że mocne piwa mają już za sobą najlepsze lata, świadczy ostatnia decyzja Kompanii Piwowarskiej. Z etykiet należącego do niej dębowego mocnego znika właśnie słowo „mocne". Dzieje się tak, mimo że nie zmienia się jego receptura i nadal zawiera ono 7 proc. alkoholu.

– Zrezygnowaliśmy z określenia „mocne", koncentrując się na jakości, tradycji i autentyczności – mówi Michał Kuczyński, szef marki Dębowe.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement
Przemysł spożywczy
Starbucks zakazuje pisania imion kandydatów na prezydenta na kubkach. „Zbyt polityczne”