Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.11.2014 10:12 Publikacja: 24.11.2014 10:12
Maleje sprzedaż lagerów z dużą zawartością alkoholu. Młodzi konsumenci wolą słabsze trunki.
Foto: Flickr
O tym, że mocne piwa mają już za sobą najlepsze lata, świadczy ostatnia decyzja Kompanii Piwowarskiej. Z etykiet należącego do niej dębowego mocnego znika właśnie słowo „mocne". Dzieje się tak, mimo że nie zmienia się jego receptura i nadal zawiera ono 7 proc. alkoholu.
– Zrezygnowaliśmy z określenia „mocne", koncentrując się na jakości, tradycji i autentyczności – mówi Michał Kuczyński, szef marki Dębowe.
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas