Reklama
Rozwiń
Reklama

Mlekovita ma większe przychody niż Mlekopol

Historyczny moment w branży. Producent Wypasionego wyprzedził właściciela Łaciatego.

Publikacja: 08.04.2015 22:00

Mlekovita wyprzedziła Mlekopol. W 2014 r. Mlekovita miała najwyższe przychody pośród spółdzielni mle

Mlekovita wyprzedziła Mlekopol. W 2014 r. Mlekovita miała najwyższe przychody pośród spółdzielni mleczarskich w Polsce.

Foto: Fotorzepa/Adam Kardasz

Ponad 3,88 mld złotych przychodów ze sprzedaży miała w 2014 r. Mlekovita z Wysokiego Mazowieckiego. Były o blisko 270 mln zł wyższe od tych, które wypracował jej największy rywal: Mlekpol z Grajewa. Jeszcze w 2013 r. wyprzedzał on Mlekovitę o niemal 42 mln zł.

Awans spółdzielni kierowanej przez Dariusza Sapińskiego – po trwającej ponad dekadę pogoni za Mlekpolem – był możliwy, ponieważ w ubiegłym roku zwiększyła ona przychody o 11 proc. Wartość sprzedaży grupy zarządzanej przez Edmunda Borawskiego urosła w tym czasie o 2 proc.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama