Reklama

Wkrótce ruszy kampania promująca olej rzepakowy

Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju (PSPO) będzie kontynuować kampanię „Pokochaj olej rzepakowy". Nowy projekt będzie realizowany do 2018 r., a jego budżet wynosi 1,6 mln euro - poinformowała szefowa kampanii Ewa Myśliwiec.

Aktualizacja: 17.05.2015 08:38 Publikacja: 17.05.2015 08:31

Wkrótce ruszy kampania promująca olej rzepakowy

Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki

Kontynuację projektu "Pokochaj olej rzepakowy" zatwierdziła pod koniec kwietnia Komisja Europejska.

„Wyróżnienie dla PSPO jest tym większe, że w ramach kwietniowej decyzji KE jako jedyna organizacja z terenu UE i jedyna z Polski uzyskaliśmy możliwość realizacji kampanii na rynku polskim – powiedziała Myśliwiec. Wyjaśniła, że zgodnie z aktualną polityką KE bardziej wspiera promocję artykułów rolno-spożywczych na rynkach krajów trzecich, więc coraz trudniej uzyskać dotację na realizację kampanii w Unii.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama