Reklama
Rozwiń
Reklama

Polak nie zawsze wie, co pije

Nadal tylko 43 proc. mieszkańców naszego potrafi rozpoznać zarówno soki, jak i nektary i napoje owocowe. – To wciąż za mało – podkreślają producenci.

Publikacja: 12.08.2015 15:24

Polak nie zawsze wie, co pije

Foto: 123rf.com

Sok owocowy to produkt, który składa się w 100 proc. z owoców oraz nie zawiera sztucznych aromatów, barwników czy konserwantów ani też dodatku cukru czy słodzika – wynika z prawa unijnego. Wie o tym 67 proc. Polaków przebadanych w lipcu tego roku przez TNS Polska przy wsparciu merytorycznym Krajowej Unii Producentów Soków (KUPS).

Nieco ponad dwie trzecie Polaków jest również w stanie prawidłowo przyporządkować napój do odpowiedniej definicji. To produkt, który może – ale nie musi – zawierać w swoim składzie sok oraz może zawierać sztuczne aromaty, barwniki czy też konserwanty.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama