Producent wędlin Tarczyński rozpoczyna współpracę z siecią Biedronka, Jeronimo Martins Polska

15 września 2016 roku producent wędlin rozpoczął współpracę z Jeronimo Martins Polska. Liczy, że sieć ta stanie się dla niego znaczącym kanałem dystrybucji.

Aktualizacja: 16.09.2016 12:25 Publikacja: 16.09.2016 12:10

Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie maksymalnie 10 dni od jego otrzymania – podaje spółka. Ponadto Tarczyński prowadzi negocjacje z JMP w zakresie podpisania ramowej umowy o stałej współpracy, obejmującej realizację przez niego dostaw do wszystkich centrów logistycznych właściciela Biedronki. - Nawiązanie współpracy z JMP może otworzyć nowy znaczący kanał dystrybucji produktów Emitenta, który może w przyszłości generować istotny udział w sprzedaży produktów emitenta, co z kolei może wpłynąć na wynik finansowy emitenta – podał Tarczyński w komunikacie.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku