Producent wędlin Tarczyński rozpoczyna współpracę z siecią Biedronka, Jeronimo Martins Polska

15 września 2016 roku producent wędlin rozpoczął współpracę z Jeronimo Martins Polska. Liczy, że sieć ta stanie się dla niego znaczącym kanałem dystrybucji.

Aktualizacja: 16.09.2016 12:25 Publikacja: 16.09.2016 12:10

Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie maksymalnie 10 dni od jego otrzymania – podaje spółka. Ponadto Tarczyński prowadzi negocjacje z JMP w zakresie podpisania ramowej umowy o stałej współpracy, obejmującej realizację przez niego dostaw do wszystkich centrów logistycznych właściciela Biedronki. - Nawiązanie współpracy z JMP może otworzyć nowy znaczący kanał dystrybucji produktów Emitenta, który może w przyszłości generować istotny udział w sprzedaży produktów emitenta, co z kolei może wpłynąć na wynik finansowy emitenta – podał Tarczyński w komunikacie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama