Reklama
Rozwiń
Reklama

Producent wędlin Tarczyński rozpoczyna współpracę z siecią Biedronka, Jeronimo Martins Polska

15 września 2016 roku producent wędlin rozpoczął współpracę z Jeronimo Martins Polska. Liczy, że sieć ta stanie się dla niego znaczącym kanałem dystrybucji.

Aktualizacja: 16.09.2016 12:25 Publikacja: 16.09.2016 12:10

Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie maksymalnie 10 dni od jego otrzymania – podaje spółka. Ponadto Tarczyński prowadzi negocjacje z JMP w zakresie podpisania ramowej umowy o stałej współpracy, obejmującej realizację przez niego dostaw do wszystkich centrów logistycznych właściciela Biedronki. - Nawiązanie współpracy z JMP może otworzyć nowy znaczący kanał dystrybucji produktów Emitenta, który może w przyszłości generować istotny udział w sprzedaży produktów emitenta, co z kolei może wpłynąć na wynik finansowy emitenta – podał Tarczyński w komunikacie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama