Producent wędlin Tarczyński rozpoczyna współpracę z siecią Biedronka, Jeronimo Martins Polska

15 września 2016 roku producent wędlin rozpoczął współpracę z Jeronimo Martins Polska. Liczy, że sieć ta stanie się dla niego znaczącym kanałem dystrybucji.

Aktualizacja: 16.09.2016 12:25 Publikacja: 16.09.2016 12:10

Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie maksymalnie 10 dni od jego otrzymania – podaje spółka. Ponadto Tarczyński prowadzi negocjacje z JMP w zakresie podpisania ramowej umowy o stałej współpracy, obejmującej realizację przez niego dostaw do wszystkich centrów logistycznych właściciela Biedronki. - Nawiązanie współpracy z JMP może otworzyć nowy znaczący kanał dystrybucji produktów Emitenta, który może w przyszłości generować istotny udział w sprzedaży produktów emitenta, co z kolei może wpłynąć na wynik finansowy emitenta – podał Tarczyński w komunikacie.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników
Przemysł spożywczy
Zakaz reklamy piwa? Ministerstwo nie mówi „nie”
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem