Patriotyzm wspiera naszą żywność

Pochodzenie ma znaczenie w promocji. Podkreślanie polskich korzeni sprawdza się bardziej w kraju niż za granicą.

Aktualizacja: 28.10.2016 06:02 Publikacja: 27.10.2016 21:18

Foto: Bloomberg

70 proc. firm spożywczych planuje zwiększenie aktywności promocyjnej na rynkach zagranicznych w latach 2016–2020 – wynika z raportu PromocjaŻywności.pl zaprezentowanego w czwartek przez Bank BGŻ BNP Paribas podczas 11. edycji Agrokonferencji w Sopocie.

– Producenci żywności myślą odważnie o wyjściu za granicę – komentuje Michał Koleśnikow, dyrektor Departamentu Analiz Ekonomicznych, Sektorowych i Rynków Rolnych w Banku BGŻ BNP Paribas.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników
Przemysł spożywczy
Zakaz reklamy piwa? Ministerstwo nie mówi „nie”
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem