Reklama

GfK: Lubimy odwiedzać pizzerie i fastfoody

W 2016 r. rynek gastronomiczny w Polsce warty był niemal 32,7 mld zł – szacuje GfK. To o 9 proc. więcej niż rok wcześniej.

Aktualizacja: 12.01.2017 12:49 Publikacja: 12.01.2017 10:59

GfK: Lubimy odwiedzać pizzerie i fastfoody

Foto: Bloomberg

Konsumenci, którzy odwiedzali punkty gastronomiczne, robili to średnio 3,2 razy w miesiącu (bez zmian w porównaniu do 2015 r.) i wydali średnio 94 zł miesięcznie na posiłki (niewielki spadek w porównaniu do roku 2015).

Od 2014 r. zwiększa się natomiast średnia liczba odwiedzanych punktów gastronomicznych – podaje GfK.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama