Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 20.07.2021 06:12 Publikacja: 19.07.2021 20:01
Foto: AdobeStock
Sprzedaż żywności nie była podczas pandemii ograniczana i sklepy spożywcze jako jedne z nielicznych pracowały w miarę normalnie, ale nie znaczy to, że sektor nie odczuwał zmian spowodowanych ograniczeniami w pracy handlu czy logistyki.
Dlatego podobnie jak inne branże teraz walczy o odrabianie spowodowanych pandemią strat – z coraz większym powodzeniem. Z analizy sześciu minionych edycji indeksu Food Research Institute wynika, że menedżerowie firm spożywczych są w coraz lepszych nastrojach. Z danych, które „Rzeczpospolita" publikuje jako pierwsza, wynika, że już niemal co druga firma przyznaje, iż produkcja jest już wyższa niż przed rokiem, a w 36 proc. porównywalna. O spadku r./r. mówi 15 proc. (a jeszcze w lutym wskazywało tak 22 proc.).
Zbiory kawy w Brazylii w tegorocznej i w przyszłej kampanii 2025/26 zmaleją o 3-6,4 proc z powodu suszy — wynika...
Kraje afrykańskie będą musiały wydać miliardy dolarów na nowe plantacje oraz systemy nawadniające. Dlatego ceny...
Amerykańska firma, przejęta przez Kreml i objęta kontrolą państwa, będzie wykorzystywana do dostarczania żywnośc...
Cła Trumpa i spadki wydatków konsumenckich to wyzwania dla branży, zwłaszcza mocnych alkoholi. Dlatego wciąż szu...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Ceny ryżu w Japonii wciąż rosną. Rząd od miesięcy usiłuje zapanować nad drożyzną uwalniając rezerwy strategiczne...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas