Aktualizacja: 20.07.2021 06:12 Publikacja: 19.07.2021 20:01
Foto: AdobeStock
Sprzedaż żywności nie była podczas pandemii ograniczana i sklepy spożywcze jako jedne z nielicznych pracowały w miarę normalnie, ale nie znaczy to, że sektor nie odczuwał zmian spowodowanych ograniczeniami w pracy handlu czy logistyki.
Dlatego podobnie jak inne branże teraz walczy o odrabianie spowodowanych pandemią strat – z coraz większym powodzeniem. Z analizy sześciu minionych edycji indeksu Food Research Institute wynika, że menedżerowie firm spożywczych są w coraz lepszych nastrojach. Z danych, które „Rzeczpospolita" publikuje jako pierwsza, wynika, że już niemal co druga firma przyznaje, iż produkcja jest już wyższa niż przed rokiem, a w 36 proc. porównywalna. O spadku r./r. mówi 15 proc. (a jeszcze w lutym wskazywało tak 22 proc.).
Za tydzień wyjaśni się los listu żelaznego dla Henryka Kani. Prokurator zaskarżył udzielenie przedsiębiorcy taki...
Japoński koncern Asahi ujawnił, że ogromny cyberatak z września mógł doprowadzić do wycieku danych osobowych pon...
Brytyjski dyrektor generalny Domino’s Pizza, Andrew Rennie, zrezygnował ze stanowiska ze skutkiem natychmiastowy...
Przeżywamy bezprecedensowy okres w branży kawowej. Poziom cen jest bardzo wysoki, a musimy poczekać na co najmni...
Dzięki Funduszom Europejskim dla Polski Wschodniej (FEPW) firmy z tego regionu mają nowe możliwości na finansowanie innowacyjnych pomysłów. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) oferuje startupom w Polsce Wschodniej dostęp do siedmiu Platform startowych, które dają realne wsparcie lokalnych biznesów i zwiększenie konkurencyjność przedsiębiorstw. Są to partnerstwa ośrodków innowacji dające darmowe, kompleksowe programy wsparcia startupów od momentu rejestracji spółki.
Ogółem w październiku codzienne zakupy Polaków podrożały średnio o 4,1 proc., po 4,9 proc. we wrześniu. Najmocni...
Robotyzacja procesów budowlanych przestała być futurystyczną wizją. Staje się realnym narzędziem, które można zastosować tu i teraz. Na współczesnym placu budowy rola człowieka będzie się zmieniać – mówi Mirosław Rzeszutko, Head of Product Management w firmie wienerberger.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas