Reklama

"Fala tylko dla dorosłych". Rzecznik praw dziecka interweniuje ws. promocji w Aqua Parku

Rzecznik praw dziecka, Monika Horna-Cieślak, zwróciła się do prezydent Łodzi Hanny Zdanowskiej w sprawie promocji wydarzenia oferowanego przez łódźki Aqua Park Fala. Właścicielem obiektu jest samorząd Łodzi. To jeden z największych parków wodnych w kraju.

Publikacja: 09.10.2024 08:42

Plakat promujący wydarzenie, rzecznik praw dziecka Monika Horna-Cieślak

Plakat promujący wydarzenie, rzecznik praw dziecka Monika Horna-Cieślak

Foto: PAP/Leszek Szymański, facebook.com/aquaparkfalalodz

mat

W mediach społecznościowych Monika Horna-Cieślak podkreśla, że z dużym niepokojem oraz konsternacją zapoznała się ze sposobem promocji wydarzenia oferowanego przez łódźki Aqua Park, gdzie "umieszczono ogłoszenie zatytułowane Fala tylko dla dorosłych – Dzień na basenie bez chlapania, dziecięcych pisków i kolejek na zjeżdżalnie? Tak! W sobotę, 19 października w Aquaparku Fala mogą się bawić wyłącznie osoby pełnoletnie”.

Do wydarzenia sporządzono również plakat promujący „dzień dla osób dorosłych”, którego przekaz również budzi sprzeciw rzecznik praw dziecka, gdyż jak wskazuje „kształtuje pejoratywny obraz funkcjonowania dziecka w przestrzeni publicznej”.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Edukacja i wychowanie
Gdzie znikają uczniowie szkół średnich z Ukrainy? Eksperci alarmują
Nieruchomości
Sprzedaż mieszkania ze spadku. Ministerstwo Finansów tłumaczy nowe przepisy
Sądy i trybunały
Minister sprawiedliwości Waldemar Żurek: Prezydent nie jest królem słońce
Cudzoziemcy
800+ na dziecko z Ukrainy i kary za banderyzm. Co zakłada prezydencki projekt?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Matura i egzamin ósmoklasisty
Nadchodzi najpoważniejsza zmiana w polskiej ortografii od kilkudziesięciu lat
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama