Reklama

Agencja weryfikacji autentyczności leków szuka osoby z międzynarodowym doświadczeniem na stanowisko szefa

Nowo powołana agencja weryfikacji autentyczności leków KOWAL szuka na szefa osoby z międzynarodowym doświadczeniem.

Aktualizacja: 31.08.2017 08:24 Publikacja: 31.08.2017 08:00

Agencja weryfikacji autentyczności leków szuka osoby z międzynarodowym doświadczeniem na stanowisko szefa

Foto: Fotolia.com

Utworzona na początku lipca Krajowa Organizacja Weryfikacji Autentyczności Leków (KOWAL) rekrutuje kandydatów na prezesa. Chętni muszą mieć wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, informatycznym, medycznym, prawnym, farmaceutycznym lub pokrewnym, płynnie posługiwać się angielskim. Osoby z co najmniej dziesięcioletnim doświadczeniem zawodowym na wyższym stanowisku menedżerskim w sektorze medycznym, informatycznym lub pokrewnych mogą wysyłać zgłoszenia do 10 września.

Obowiązek powołania przez państwa Unii Krajowej Organizacji Weryfikacji Autentyczności Leków (National Medicines Verification Organisation – NMVO) wynika z tzw. fałszywkowej dyrektywy unijnej i implementującej ją do polskiego prawa nowelizacji ustawy – Prawo farmaceutyczne z 19 grudnia 2014 r. Dyrektywa wprowadziła obowiązek stosowania na opakowaniach leków zabezpieczeń umożliwiających m.in. ich weryfikację i identyfikację.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Matura i egzamin ósmoklasisty
Nadchodzi najpoważniejsza zmiana w polskiej ortografii od kilkudziesięciu lat
Nieruchomości
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok ws. zasiedzenia służebności przesyłu
Dobra osobiste
Dziennikarka TVP ofiarą pomówień wspomaganych przez AI. Jak walczyć z oczernianiem?
Prawo w Polsce
Jest pierwsze weto. Karol Nawrocki mówi o „szantażu wobec społeczeństwa"
Matura i egzamin ósmoklasisty
CKE podała terminy egzaminów w 2026 roku. Zmieni się też harmonogram ferii
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama