Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 05.12.2017 21:33 Publikacja: 05.12.2017 21:00
Foto: 123RF
Zdecydowana większość, bo niemal dziewięciu na dziesięciu pracodawców zapowiada w najnowszym badaniu agencji zatrudnienia Randstad przynajmniej jedną inicjatywę z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku. Dowodzi to, że gwiazdkowa tradycja w polskich firmach nadal jest silna, choć na przestrzeni kilku ostatnich lat widać pewne oznaki jej osłabienia.
Zmniejsza się na przykład odsetek pracodawców, którzy organizują świąteczne spotkania dla pracowników. Co prawda nadal są one najbardziej popularną świąteczną inicjatywą, ale podczas gdy w 2015 r. organizowało je 44 proc. badanych firm, to teraz 40 proc. W dodatku świąteczne spotkania nierzadko przestają mieć charakter firmowej Wigilii, a są (zwłaszcza w spółkach międzynarodowych korporacji) huczną imprezą w klubie, określaną już nawet nie jako Xmas, ale season party.
Chociaż aż 71 proc. Polaków 60+ chciałoby pracować, to tylko co trzecia osoba z tej grupy jest zawodowo aktywna....
Bez odgórnych nakazów, ale za to z rocznym pilotażem, który sprawdzi różne modele skrócenia tygodnia pracy – tak...
Brytyjskie oferty zatrudnienia wywołują rosnące zainteresowanie Amerykanów. Po powrocie Donalda Trumpa do władzy...
Jeszcze w tym półroczu ma ruszyć wyczekiwana przez biznes digitalizacja procesów obsługi obcokrajowców, a za trz...
Rozmowa rozstaniowa jest wyzwaniem dla szefa i traumą dla pracownika. Obu stronom pomogą wskazówki ekspertów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas