Aktualizacja: 16.05.2025 05:00 Publikacja: 09.05.2024 04:30
Kwietniowy wzrost liczby ogłoszeń o pracy dostępnych w internecie był w dużej mierze zasługą sezonowego ożywienia
Foto: Adobe Stock
W produkcji, w branży TSL (czyli w transporcie i logistyce), a także w w budownictwie wybór nowych ofert pracy opublikowanych w ubiegłym miesiącu na portalach rekrutacyjnych i w mediach społecznościowych był większy niż w marcu i większy niż rok wcześniej – wynika z analizy agencji zatrudnienia Adecco Group, którą „Rzeczpospolita” opisuje jako pierwsza. Odbicie rekrutacji w tych branżach, w których duży wpływ na rynek pracy ma sezonowość, sprawiło, że łączna liczba ogłoszeń o pracy w polskim internecie osiągnęła niemal 269 tysięcy. Był to najlepszy wynik w tym roku, chociaż zmiana w porównaniu z marcem nie jest zbyt duża.
Aż dwie trzecie pracujących Polaków śledzi doniesienia medialne o masowych zwolnieniach w kraju i na świecie, a...
Co trzecia firma chce zatrudniać, a co piąta zastanawia się nad zwolnieniami. Dbałość o zachowanie pozycji konku...
Nawet 8300 złotych miesięcznie będą mogli zarobić uczestnicy tegorocznej edycji programu stażowego Polskiej Rady...
Zaniedbania popełnione w pierwszych tygodniach po zatrudnieniu nowego pracownika mogą skutecznie zmniejszyć jego...
O ile w 2024 r. mniejszy popyt na pracowników ograniczył w wielu branżach rotację kadr, o tyle oczekiwana popraw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas