Reklama
Rozwiń

Droga reklama „piątki”

Nawet 5 mln zł na promocję nowych propozycji PiS. Tyle na autoreklamę rząd jeszcze nie wydał.

Aktualizacja: 11.04.2019 14:23 Publikacja: 10.04.2019 18:59

Droga reklama „piątki”

Foto: Fotorzepa, Michał Kolanko

Na Facebooku 2 mln wyświetleń postów i 2 mln odsłon spotów, a w wyszukiwarce Google'a 4 mln wyświetleń reklam – to główne założenia kampanii w internecie, jaką zaplanowała Kancelaria Prezesa Rady Ministrów. W poniedziałek rozpisała w tej sprawie przetarg, a z treści dokumentów wynika, że kampania będzie dotyczyć tzw. piątki Kaczyńskiego.

Prezes PiS przedstawił ją pod koniec lutego na konwencji partyjnej w Warszawie. Obejmuje 500+ od pierwszego dziecka, świadczenie dla emerytów i rencistów, zerowy PIT dla młodych pracowników, przywrócenie zredukowanych połączeń autobusowych oraz obniżenie kosztów pracy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Polityka
Po spotkaniu liderów: koalicja jeszcze istnieje. Ale Szymon Hołownia uznany za zdrajcę
Polityka
„Polityczne Michałki”: Czy rząd przełamie kryzys, ws. granicy Tusk nie miał wyjścia, SN za Nawrockim
Polityka
Sondaż CBOS: Andrzej Duda liderem rankingu zaufania do polityków. Karol Nawrocki z największym wzrostem
Polityka
Stan samorządu po roku nowej kadencji. Dr Karol Wałachowski o wyzwaniach polityki regionalnej i miejskiej
Polityka
Hołownia i Czarzasty w rządzie? Kobosko: Sygnał nowego otwarcia