Aktualizacja: 11.04.2019 14:23 Publikacja: 10.04.2019 18:59
Foto: Fotorzepa, Michał Kolanko
Na Facebooku 2 mln wyświetleń postów i 2 mln odsłon spotów, a w wyszukiwarce Google'a 4 mln wyświetleń reklam – to główne założenia kampanii w internecie, jaką zaplanowała Kancelaria Prezesa Rady Ministrów. W poniedziałek rozpisała w tej sprawie przetarg, a z treści dokumentów wynika, że kampania będzie dotyczyć tzw. piątki Kaczyńskiego.
Prezes PiS przedstawił ją pod koniec lutego na konwencji partyjnej w Warszawie. Obejmuje 500+ od pierwszego dziecka, świadczenie dla emerytów i rencistów, zerowy PIT dla młodych pracowników, przywrócenie zredukowanych połączeń autobusowych oraz obniżenie kosztów pracy.
Młodzi wyborcy chcieli pokazać rządowi czerwoną kartkę. Wysoka frekwencja to efekt ich złości. Zyskali na tym ci...
Żaden z 13 kandydatów startujących w wyborach prezydenckich 18 maja nie otrzymał więcej niż połowy głosów ważnyc...
18 maja w Polsce odbyła się I tura wyborów prezydenckich. Lokale wyborcze były otwarte od godziny 7 do 21. Znamy...
Jan Maria Jackowski, były senator, a obecnie komentator polityczny nie krył w rozmowie z Jackiem Nizinkiewiczem...
Każdy ma jakąś wyporność, być może zabrakło odpoczynku i wyciszenia, bo podczas ostatniej debaty prezydenckiej R...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas