Droga reklama „piątki”

Nawet 5 mln zł na promocję nowych propozycji PiS. Tyle na autoreklamę rząd jeszcze nie wydał.

Aktualizacja: 11.04.2019 14:23 Publikacja: 10.04.2019 18:59

Droga reklama „piątki”

Foto: Fotorzepa, Michał Kolanko

Na Facebooku 2 mln wyświetleń postów i 2 mln odsłon spotów, a w wyszukiwarce Google'a 4 mln wyświetleń reklam – to główne założenia kampanii w internecie, jaką zaplanowała Kancelaria Prezesa Rady Ministrów. W poniedziałek rozpisała w tej sprawie przetarg, a z treści dokumentów wynika, że kampania będzie dotyczyć tzw. piątki Kaczyńskiego.

Prezes PiS przedstawił ją pod koniec lutego na konwencji partyjnej w Warszawie. Obejmuje 500+ od pierwszego dziecka, świadczenie dla emerytów i rencistów, zerowy PIT dla młodych pracowników, przywrócenie zredukowanych połączeń autobusowych oraz obniżenie kosztów pracy.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Polityka
Trzaskowski i Nawrocki zignorowali młodych wyborców. Teraz muszą o nich walczyć
Polityka
Sondaż tuż po I turze wyborów. Na kogo może liczyć Rafał Trzaskowski, na kogo Karol Nawrocki?
Polityka
Wybory prezydenckie 2025: Rafał Trzaskowski i Karol Nawrocki w drugiej turze wyborów
Polityka
Jan Maria Jackowski: Karol Nawrocki jest politycznym zwycięzcą I tury
Polityka
Oczkoś: Być może sztab Trzaskowskiego źle wyliczył siły na zamiary