Reklama

Wybory do PE: Ile wydały na reklamy w sieci polskie partie?

Blisko 2,7 mln zł polskie komitety wyborcze przeznaczyły na reklamy w sieci podczas kampanii do Parlamentu Europejskiego. Większość z tych pieniędzy trafiła do Facebooka.

Aktualizacja: 05.09.2019 15:15 Publikacja: 05.09.2019 14:41

Wybory do PE: Ile wydały na reklamy w sieci polskie partie?

Foto: stock.adobe.com

Wydatkom poszczególnych komitetów na prowadzenie kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego przyjrzał się zespół firmy Sotrender pod kierownictwem dr. Dominika Batorskiego, we współpracy z Fundacją Panoptykon i Fundacją ePaństwo.

Mikrotargetowanie czy zasięgi?

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Polityka
Zbigniew Ziobro: Pegasus nie został kupiony przez Fundusz Sprawiedliwości
Polityka
Jarosław Kaczyński kontra Sławomir Mentzen. Jak rozwijał się spór między nimi?
Polityka
Sondaż: Czy koalicja miałaby większe szanse na utrzymanie władzy z premierem Sikorskim?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Polityka
Krzysztof Bosak o pakcie senackim PiS i Konfederacji: Temat wisi w powietrzu
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama