Reklama
Rozwiń
Reklama

Wybory do PE: Ile wydały na reklamy w sieci polskie partie?

Blisko 2,7 mln zł polskie komitety wyborcze przeznaczyły na reklamy w sieci podczas kampanii do Parlamentu Europejskiego. Większość z tych pieniędzy trafiła do Facebooka.

Aktualizacja: 05.09.2019 15:15 Publikacja: 05.09.2019 14:41

Wybory do PE: Ile wydały na reklamy w sieci polskie partie?

Foto: stock.adobe.com

Wydatkom poszczególnych komitetów na prowadzenie kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego przyjrzał się zespół firmy Sotrender pod kierownictwem dr. Dominika Batorskiego, we współpracy z Fundacją Panoptykon i Fundacją ePaństwo.

Mikrotargetowanie czy zasięgi?

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Polityka
Kulisy działania Funduszu Sprawiedliwości. Ujawniono e-maile Marii Kurowskiej
Polityka
Michał Dworczyk: Ukraina przegrywa wojnę. Dlaczego Rosja miałaby przyjąć plan pokojowy?
Polityka
Joanna Mucha: Trzecia Droga to był zły pomysł, powinniśmy od razu startować sami
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Polityka
Sondaż partyjny: Utrwala się pozytywny trend dla KO i negatywny dla PiS
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama