Nowy etap kampanii KO. „Współpraca, a nie kłótnie”

Na ulicach zawisną dziś nowe billboardy Koalicji Obywatelskiej z nowym hasłem: „Współpraca, a nie kłótnie”. Jak pisze Onet, ugrupowanie ma od teraz konsekwentnie ostrzegać także przed zapowiadanym przez Prawo i Sprawiedliwość podwyższeniem minimalnej płacy do 4 tysięcy złotych.

Aktualizacja: 13.09.2019 12:19 Publikacja: 13.09.2019 12:08

Nowy etap kampanii KO. „Współpraca, a nie kłótnie”

Foto: tv.rp.pl

adm

- W polskiej polityce potrzebna jest zmiana. Musimy zasypać rów, który nas podzielił. Potrzebny jest dialog i współpraca, a nie kłótnie. Podziały w społeczeństwie są tak głębokie, że dzielą nawet rodziny, przechodzą w poprzek świątecznych stołów. Z tym trzeba skończyć – powiedziała w rozmowie z Onetem osoba, która związana jest ze sztabem Koalicji Obywatelskiej.

Twarzą nowego etapu kampanii wyborczej będzie Małgorzata Kidawa-Błońska, która została przedstawiona przez Grzegorza Schetynę jako kandydatka Koalicji Obywatelskiej na premiera. Jej łagodny wizerunek ma być przeciwwagą dla postawy Prawa i Sprawiedliwości, głównie dla Jarosława Kaczyńskiego.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Polityka
Jeśli Czarzasty nie wystartuje na szefa Lewicy, jestem gotów przejąć odpowiedzialność
Polityka
IPN wszczął śledztwo ws. wypowiedzi Grzegorza Brauna
Polityka
Jakub Banaszek: Podział środków w samorządach cały czas budzi wątpliwości
Polityka
Kolejne problemy Grzegorza Brauna. Wkrótce wniosek o uchylenie immunitetu
Polityka
Jak będzie wyglądać współpraca Tuska i Nawrockiego? Znamy zdanie Polaków
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama