Reklama

Nowy etap kampanii KO. „Współpraca, a nie kłótnie”

Na ulicach zawisną dziś nowe billboardy Koalicji Obywatelskiej z nowym hasłem: „Współpraca, a nie kłótnie”. Jak pisze Onet, ugrupowanie ma od teraz konsekwentnie ostrzegać także przed zapowiadanym przez Prawo i Sprawiedliwość podwyższeniem minimalnej płacy do 4 tysięcy złotych.

Aktualizacja: 13.09.2019 12:19 Publikacja: 13.09.2019 12:08

Nowy etap kampanii KO. „Współpraca, a nie kłótnie”

Foto: tv.rp.pl

adm

- W polskiej polityce potrzebna jest zmiana. Musimy zasypać rów, który nas podzielił. Potrzebny jest dialog i współpraca, a nie kłótnie. Podziały w społeczeństwie są tak głębokie, że dzielą nawet rodziny, przechodzą w poprzek świątecznych stołów. Z tym trzeba skończyć – powiedziała w rozmowie z Onetem osoba, która związana jest ze sztabem Koalicji Obywatelskiej.

Twarzą nowego etapu kampanii wyborczej będzie Małgorzata Kidawa-Błońska, która została przedstawiona przez Grzegorza Schetynę jako kandydatka Koalicji Obywatelskiej na premiera. Jej łagodny wizerunek ma być przeciwwagą dla postawy Prawa i Sprawiedliwości, głównie dla Jarosława Kaczyńskiego.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
Kolejne kłopoty prawne posła Mateckiego. Wykorzystał wpływy, by pomóc prawicowej celebrytce?
Polityka
Rada Bezpieczeństwa Narodowego po wtargnięciu rosyjskich dronów niejawna
Polityka
Marian Banaś: wybór jednego z dwóch kandydatów na prezesa NIK, to wygrana PiS
Polityka
Władysław Kosiniak-Kamysz: Drony z Rosji celowo skierowane nad Polskę
Reklama
Reklama