Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.04.2015 22:17 Publikacja: 22.04.2015 22:03
Magdalena Ogórek
Foto: Fotorzepa/Jerzy Dudek
Takiej kampanii w historii polskiej polityki jeszcze nie było. Dwa tygodnie przed wyborami SLD wypowiada wojnę własnej kandydatce na prezydenta.
W czwartek mija termin dostarczenia przez sztaby materiałów promocyjnych, które TVP będzie prezentować w bezpłatnych programach wyborczych. Wszystko wskazuje na to, że zamiast reklamówek Ogórek zobaczymy puste plansze. Dlaczego? Bo SLD nie zapłacił za produkcję spotów kandydatki. Firma produkcyjna czekała na pieniądze do wczoraj – i ich nie dostała. W związku z tym poinformowała SLD, że nie wyśle do TVP gotowych już filmów.
Ta sytuacja symbolizuje stan relacji między SLD a jego kandydatką. Obie strony są zajęte walką między sobą zamiast współzawodnictwem z konkurentami, a notowania Ogórek spadają. Na początku kampanii mogła liczyć na ok. 10 proc. poparcia. Dziś sondaże nie dają jej więcej niż 4–5 proc.
„Czy Pani/Pana zdaniem należałoby ponownie przeliczyć głosy oddane w II turze wyborów prezydenckich w Polsce?” -...
- Naszym problemem przez ostatnich kilkanaście miesięcy było to, że o ważnych projektach mówiliśmy za mało - oce...
Policjanci bezpodstawnie weszli do klasztoru dominikanów w Lublinie, robiąc tam rewizję w poszukiwaniu byłego wi...
Premier Donald Tusk, pytany o to, czy jego zdaniem konieczne jest przeliczenie wszystkich głosów oddanych w wybo...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
- W sensie politycznym konflikt Izraela z Iranem może stanowić zagrożenie dla Polski - mówił w rozmowie z Jackie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas