Reklama

Polityczne Michałki: Falstart czy strategia Nawrockiego, Hołownia w defensywie

Jak wygląda początek wyścigu o fotel prezydenta Polski? Michał Szułdrzyński i Michał Kolanko analizują pierwsze kroki kampanii Rafała Trzaskowskiego i Karola Nawrockiego, wskazując na strategie oraz falstarty obu kandydatów. Co oznacza nominacja Nawrockiego jako „kandydata obywatelskiego”? Jak Trzaskowski buduje swój wizerunek? I dlaczego sprawa studiów Szymona Hołowni może mieć znaczenie dla tej kampanii?

Publikacja: 29.11.2024 17:00

Polityczne Michałki: Falstart czy strategia Nawrockiego, Hołownia w defensywie

Foto: rp.pl

Nawrocki: Start czy falstart?

W pierwszej części rozmowy komentatorzy analizują start kampanii Karola Nawrockiego jako kandydata „obywatelskiego”. – Nie ma wątpliwości, że jeśli chodzi o formę wygłoszenia, to jego pierwsze przemówienie w Krakowie było fatalnie wygłoszone – mówił Kolanko. Nawrocki stara się jednak pokazać jako „kandydat z ludu”. Jego robotnicze pochodzenie i gesty, takie jak spotkania w piekarniach, są elementem budowania autentyczności. „To przemówienie to mapa drogowa kampanii PiS” – zauważa Kolanko, wskazując na tematykę końca „wojny polsko-polskiej” i nacisk na podział „lud vs. elity”.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Polityka
Nowy pakt senacki ogłoszony. Marek Woch o współpracy z Grzegorzem Braunem: Nie będziemy czekać
Polityka
Sondaż: Wiemy, jak sprawa sprzedaży działki pod CPK wpłynęła na postrzeganie PiS
Polityka
„Daj plusa na Telusa”. Firma z działką pod CPK robiła kampanijne gadżety dla polityków PiS
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Polityka
Włodzimierz Czarzasty o działce pod CPK: Hipoteza - 380 mln zł do podziału
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama