Reklama

Do NATO z Dudą i Błaszczakiem, bez Buzka i Kwaśniewskiego

Z okazji 19. rocznicy wejścia Polski do NATO MON przygotowało film. Nie ma w nim wzmianki o najważniejszych politykach tego czasu. Jest obecny prezydent i obecny szef Ministerstwa Obrony Narodowej. - To naturalne - twierdzi szef KPRM Michał Dworczyk

Publikacja: 13.03.2018 21:21

Do NATO z Dudą i Błaszczakiem, bez Buzka i Kwaśniewskiego

Foto: tv.rp.pl

amk

Filmik przygotowany z okazji  rocznicy wejścia do NATO MON opublikowało na Twitterze.

W materiale znajdują się migawki z uroczystości, ale skrupulatnie uniknięto wizerunków ówczesnych głównych polityków: prezydent Aleksandra Kwaśniewskiego, premiera Jerzego Buzka czy szefa MSZ Bronisława Geremka.

Jest za to kilka zdjęć aktualnego prezydenta Andrzeja Dudy, a także ujęcia aktualnego szefa MON Mariusza Błaszczaka.

Według szefa KPRM Michała Dworczyka, gościa Wydarzeń w PlsatNews, nie ma nic dziwnego w tym, że aktualny minister obrony narodowej występuje w tego typu materiałach.

Reklama
Reklama

Szef KPRM nie chciał jednak wymienić nazwisk osób, które przede wszystkim kojarzą się z wejściem Polski do NATO.

- Nie chciałbym wymieniać nazwisk, zawsze ktoś byłby urażony - powiedział Dworczyk.

Na uwagę prowadzącej, że w materiale brak postaci ówczesnych głównych polskich polityków, Dworczyk odpowiedział jedynie, że "był też szereg innych osób zaangażowanych w ten projekt".

Materiał przygotowany przez MON powtarza sytuację ze szczytu NATO w Warszawie w 2016 roku. Na zdjęciach w ramach przygotowanej z tej okazji wystawy "Polska w NATO" również zabrakło tych polityków.

Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
Sondaż: Polacy jednoznacznie o obecności polskich żołnierzy na Ukrainie
Polityka
Gen. Mirosław Różański o dronie: Rosja nas testuje. Powinniśmy odpowiedzieć stanowczo
Polityka
Zbigniew Bogucki wyjaśnia co może zrobić rząd, by Karol Nawrocki nie wetował ustaw
Polityka
Sondaż: Polska nieobecna w Białym Domu. Kto, zdaniem Polaków, za to odpowiada?
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama