Aktualizacja: 21.03.2018 17:53 Publikacja: 21.03.2018 16:10
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek
Rp.pl: Jakie są najważniejsze wnioski z pani analizy naukowej dotyczącej wykorzystania przez Andrzeja Dudę Facebooka i Twittera podczas kampanii prezydenckiej w 2015 roku?
Maria Nowina Konopka: W kampanii Andrzeja Dudy wyraźnie dowartościowano media społecznościowe starając się maksymalnie wykorzystać ich potencjał komunikacyjny. Wydaje się, że materiały będące w obiegu mediów społecznościowych tworzone były przez osoby rozumiejące sposób ich funkcjonowania oraz mające świadomość inności przyjętego sposobu prowadzenia kampanii. W efekcie facebookowe posty lajkowane były z rosnącą z miesiąca na miesiąc częstotliwością. Dodać należy, że Facebook to tylko jedna z platform, należąca do szerszej rodziny mediów społecznościowych.
Wydatki na zbrojenia powinny uwzględniać stan zagrożenia, z którym możemy się zderzyć. Żaden z poważnych kandyda...
Znane, praktykowane, obserwowane także przez nas są działania związane z operacjami pod fałszywą flagą, z zostaw...
W czasie kampanii wyborczej doszło do nadużyć na niespotykaną skalę - ocenił prezes PiS Jarosław Kaczyński mówią...
Prezydent Andrzej Duda chce, by Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego udzieliła mu niezwłocznie informacji na tema...
Redakcja „Rzeczpospolitej” będzie gospodarzem najciekawszego i najbogatszego wieczoru i poranka wyborczego po pi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas