Reklama

Trzech graczy na polowaniu

Internetowe mody zmieniają się co kilka lat. Na początku wieku cała Polska grała w „Deluxe Ski Jump" (czyli w tak zwanego Małysza), potem hodowała warzywa w „Farmville" i budowała zadziwiające konstrukcje z bloków w „Minecraft". Dziś sieciowym fenomenem są gry typu battle royale, w których kilkudziesięciu graczy pojawia się w gigantycznej lokacji i rozpoczyna walkę o przeżycie. Najbardziej znanym reprezentantem tego gatunku jest „Fortnite", któremu ostatnio skutecznie podbiera fanów darmowy „Apex Legends".

Publikacja: 12.04.2019 17:00

Trzech graczy na polowaniu

Foto: materiały prasowe

Produkcja studia Respawn Entertainment trafiła na rynek dość nieoczekiwanie i mimo braku hucznej kampanii reklamowej zdobyła sporą popularność. Gracze rywalizują tu w grupie 60-osobowej podzielonej na trzyosobowe drużyny. Ekipę taką można stworzyć ze znajomymi, jednak kiedy tych zabraknie, program automatycznie przydzieli chętnych na zbliżonym poziomie. Po wylądowaniu na mapie – pełnej wysokich budynków, ciasnych korytarzy i schowków – walczący muszą jak najszybciej znaleźć broń, a potem rozpocząć polowanie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Plus Minus
„The Smashing Machine”: Chleb, igrzyska i anatomia bólu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Plus Minus
„Bezcenny pakunek”: Dar od Boga Pociągu Towarowego
Plus Minus
„Tajemniczy pociąg”: Kafka jedzie pociągiem
Plus Minus
„Skarbek”: Porażka agentki
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Plus Minus
Gość „Plusa Minusa” poleca. Dr Agnieszka Tambor: Kibicuję polskiemu kinu
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama