Reklama
Rozwiń
Reklama

Trzech graczy na polowaniu

Internetowe mody zmieniają się co kilka lat. Na początku wieku cała Polska grała w „Deluxe Ski Jump" (czyli w tak zwanego Małysza), potem hodowała warzywa w „Farmville" i budowała zadziwiające konstrukcje z bloków w „Minecraft". Dziś sieciowym fenomenem są gry typu battle royale, w których kilkudziesięciu graczy pojawia się w gigantycznej lokacji i rozpoczyna walkę o przeżycie. Najbardziej znanym reprezentantem tego gatunku jest „Fortnite", któremu ostatnio skutecznie podbiera fanów darmowy „Apex Legends".

Publikacja: 12.04.2019 17:00

Trzech graczy na polowaniu

Foto: materiały prasowe

Produkcja studia Respawn Entertainment trafiła na rynek dość nieoczekiwanie i mimo braku hucznej kampanii reklamowej zdobyła sporą popularność. Gracze rywalizują tu w grupie 60-osobowej podzielonej na trzyosobowe drużyny. Ekipę taką można stworzyć ze znajomymi, jednak kiedy tych zabraknie, program automatycznie przydzieli chętnych na zbliżonym poziomie. Po wylądowaniu na mapie – pełnej wysokich budynków, ciasnych korytarzy i schowków – walczący muszą jak najszybciej znaleźć broń, a potem rozpocząć polowanie.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
Posłuchaj „Plus Minus”: Granice wolności słowa w erze algorytmów
Plus Minus
„Grupa krwi": Duch ludowej historii Polski
Plus Minus
„Mroczna strona”: Internetowy ściek
Plus Minus
„Football Manager 26”: Zmagania na boisku
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama