Reklama

On czy ona, wszystko jedno

W świecie mody binarny podział na mężczyzn i kobiety dawno został przekroczony. Teraz mamy „wielość tożsamości", „gender fluid", „gender neutral". Coraz więcej marek uwzględnia potrzeby „nowego", bezpłciowego klienta.

Publikacja: 28.02.2020 18:00

On czy ona, wszystko jedno

Foto: Rzeczpospolita, Mirosław Owczarek

Awantura z koreańskim piosenkarzem pop Jeonem Jungkookiem w tle, zakończona zwolnieniem reportera Adama Federa i przeprosinami prowadzącej program Dzień Dobry TVN Anny Kalczyńskiej, odbiła się szerokim echem w mediach, i to nie tylko w Polsce. Przypominając, Feder przeprowadził sondę uliczną, w której pokazywał przechodniom zdjęcie młodego Koreańczyka o wyglądzie dosyć dziewczyńskim (zdjęcie miała przedstawiać Jungkooka, jak się potem okazało, agencja pomyliła je z innym piosenkarzem), sugerując, że jak na mistera świata jest mało męski. Z czym sondowani się zgadzali. Potem jeszcze prowadząca Kalczyńska dołożyła żartobliwy komentarz, że pan Jungkook istotnie odbiega od ideału męskiej urody, do którego jesteśmy przyzwyczajeni.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Plus Minus
„Wszystko jak leci. Polski pop 1990-2000”: Za sceną tamtych czasów
Plus Minus
„Eksplodujące kotki. Gra planszowa”: Wrednie i losowo
Plus Minus
„Jesteś tylko ty”: Miłość w czasach algorytmów
Plus Minus
„Harry Angel”: Kryminał w królestwie ciemności
Plus Minus
Gość „Plusa Minusa” poleca. Sebastian Jagielski: Czego boją się twórcy
Reklama
Reklama