On czy ona, wszystko jedno

W świecie mody binarny podział na mężczyzn i kobiety dawno został przekroczony. Teraz mamy „wielość tożsamości", „gender fluid", „gender neutral". Coraz więcej marek uwzględnia potrzeby „nowego", bezpłciowego klienta.

Publikacja: 28.02.2020 18:00

On czy ona, wszystko jedno

Foto: Rzeczpospolita, Mirosław Owczarek

Awantura z koreańskim piosenkarzem pop Jeonem Jungkookiem w tle, zakończona zwolnieniem reportera Adama Federa i przeprosinami prowadzącej program Dzień Dobry TVN Anny Kalczyńskiej, odbiła się szerokim echem w mediach, i to nie tylko w Polsce. Przypominając, Feder przeprowadził sondę uliczną, w której pokazywał przechodniom zdjęcie młodego Koreańczyka o wyglądzie dosyć dziewczyńskim (zdjęcie miała przedstawiać Jungkooka, jak się potem okazało, agencja pomyliła je z innym piosenkarzem), sugerując, że jak na mistera świata jest mało męski. Z czym sondowani się zgadzali. Potem jeszcze prowadząca Kalczyńska dołożyła żartobliwy komentarz, że pan Jungkook istotnie odbiega od ideału męskiej urody, do którego jesteśmy przyzwyczajeni.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Plus Minus
„Cannes. Religia kina”: Kino jak miłość życia
Plus Minus
„5 grudniów”: Długie pożegnanie
Plus Minus
„BrainBox Pocket: Kosmos”: Pamięć szpiega pod presją czasu
Plus Minus
„Moralna AI”: Sztuczna odpowiedzialność
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Plus Minus
„The Electric State”: Jak przepalić 320 milionów