Reklama

Rzuć wszystko i jedź do Kalifornii

Kto z nas choć raz nie miał myśli, żeby rzucić wszystko i wyjechać? Serial stworzony przez Vicky Jones zaczyna się od esemesa o treści „ucieczka". Ruby wysyła go do swojego dawnego chłopaka Billy'ego. 17 lat wcześniej zawarli pakt, że jeśli jedno z nich otrzyma wiadomość o takiej treści, a drugie odpowie, to obydwoje rzucą wszystko i wyruszą w podróż z Nowego Jorku do Kalifornii, ekspresem przez Amerykę.

Publikacja: 05.06.2020 18:00

Rzuć wszystko i jedź do Kalifornii

Foto: Rzeczpospolita

Brzmi jak naiwna bajka? Vicky Jones, współautorka również innego popularnego serial, „Fleabag", sięga po farsę, ale co i rusz wplata też w historię elementy kina sensacyjnego.

Ruby, zwyczajna żona z amerykańskiego przedmieścia, chce się uwolnić od rutyny. Billy dezerteruje od bycia coachem celebrytą. Kiedy para rusza pociągiem, szybko wychodzi na jaw ich uczuciowa nieporadność, skrywana pod pozornym luzem. Ich problemem jest niemożność zdobycia się na szczerość. Uzbrojeni w smartfony, protezy bliskości, zapewniają sobie kontakt z rodziną i pracą. Tajemnicza intryga ma sprawdzić, czy pomiędzy słowami zachowało się dawne uczucie. Romantyczna fantazja o wielkiej miłości skazuje ich na cierpienie. Ich wyprawa to także próba odpowiedzi na pytanie o możliwość ucieczki od siebie samego.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Plus Minus
Podcast „Posłuchaj Plus Minus”: Jak straszy nas popkultura?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Plus Minus
„Jedyna. Biografia Karoliny Lanckorońskiej”: Materiał na biografię
Plus Minus
„Szepczący las”: Im dalej w bór, tym więcej drzew
Plus Minus
„Lot nad kukułczym gniazdem”: Wolność w kaftanie normy
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Plus Minus
„To był zwykły przypadek”: Ile kosztuje zemsta?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama