Reklama

Jak uwodzi się nieletnich

Twórcy reklam manipulują naszymi dziećmi. Wykorzystują ich idoli, żerują na braku doświadczenia oraz związanych z młodym wiekiem słabościach. Wpychają w pułapkę narcyzmu i skłaniają do uczestnictwa w wyścigu szczurów.

Aktualizacja: 19.12.2015 17:48 Publikacja: 18.12.2015 01:36

Jak uwodzi się nieletnich

Foto: Getty Images/Andreas Rentz

Święta za pasem – w handlu wrze. „Łap za wory Mikołaja i wygniataj... prezenty" – ryczy młodzieżowe radio. Marketingowcy dwoją się i troją, by zawładnąć marzeniami młodych klientów. Nie nachalną promocją jednak, lecz perfidnie i inteligentnie. Pociągając za sznurki ukrytych pragnień czasu dojrzewania czy wspierając młodych w ich kontestacji świata, nieodłącznej fazie okresu „burzy i naporu". Strategia marketingowa dla dzieci i młodzieży jest czymś więcej niż promocją produktu. To strategia na życie. Ich życie.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Plus Minus
Tomasz P. Terlikowski: Musimy rozliczyć się z dziedzictwem Jana Pawła II
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Plus Minus
We Francji nikt nie lubi Emmanuela Macrona
Plus Minus
Irena Lasota: Trump nie pasuje do amerykańskiej demokracji, która go wybrała
Plus Minus
Michał Szułdrzyński: Leon XIV musiał rozczarować Roberta Bąkiewicza i Elona Muska
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Plus Minus
Jan Krzysztof Ardanowski: Futra nie znikną, są symbolem prestiżu i zamożności
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama