Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 30.01.2016 15:28 Publikacja: 28.01.2016 18:58
„Django”, 2012
Foto: materiały prasowe
„Incepcja”,2010
Foto: materiały prasowe
„Wielki Gatsby”, 2013
Foto: materiały prasowe
„Człowiek w żelaznej masce”, 1998
Foto: materiały prasowe
„Gangi Nowego Jorku”, 2002
Foto: materiały prasowe
„Co gryzie Gilberta Grape'a”, 1993
Foto: materiały prasowe
„Wilk z Wall Steet”, 2013
Foto: materiały prasowe
„Romeo i Julia”, 1996
Foto: materiały prasowe
„J. Edgar”, 2011
Foto: materiały prasowe
„Titanic”, 1997
Foto: materiały prasowe
Ma 41 lat i nienawidzi, kiedy dziennikarze piszą: „Leonardo DiCaprio dojrzewa". Bo od wczesnej młodości ciężko pracuje i dokładnie wie, czego chce od życia. Dziś należy do najbardziej kasowych gwiazd Hollywoodu: w ciągu ostatnich czterech lat filmy, w których zagrał, zarobiły 1,2 mld dolarów.
A jednocześnie nie jest wypchaną przez marketing lalką, lecz piekielnie zdolnym aktorem. Choć wszędzie czyhają na niego paparazzi, stara się normalnie żyć. Nie kryje się za murami rezydencji i nie zatrudnia armii ochroniarzy. A swoją popularność wykorzystuje, by walczyć o szacunek dla środowiska naturalnego.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Mimo że coraz więcej wiemy o lesie, ten wciąż nie przestaje nas zaskakiwać.
„Shadow Labyrinth” to gratka dla boomerów: platformówka jak z lat 80.
Geniusz nie musi być dziedziczny, czego dowodzi lektura książki Christophera Rothko „Mark Rothko. Od środka”.
Choć „Znajomi i sąsiedzi” utrzymani są w formule „pożreć bogatych”, to twórcy sympatyzują z bohaterem-krezusem.
Od miesięcy nie widziałem nic ciekawszego od filmu „Szczęśliwy Lazzaro”. Wróciłem z niego natchniony.
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas