Reklama
Rozwiń
Reklama

„Dobble: Friends”: Dla przyjaciół „Przyjaciół”

Przybiera na sile trend wydawania gier w edycjach inspirowanych popularnymi filmami i serialami. Gdzie te czasy, gdy wszystkie fordy były czarne?

Publikacja: 30.09.2022 17:00

„Dobble: Friends”, wyd. Rebel, gra dla od dwóch do sześciu osób, od sześciu lat

„Dobble: Friends”, wyd. Rebel, gra dla od dwóch do sześciu osób, od sześciu lat

Foto: materiały prasowe

Kiedyś miłośnicy planszówek nie mieli wielkiego wyboru. Gry ukazywały się w jednej wersji. Od lat jednak popularne tytuły – „Monopoly” czy „Dobble” właśnie – mają swoje specjalne edycje inspirowane popularnymi markami. Przykładowo ten drugi doczekał się wersji wykorzystującej licencję „Harry’ego Pottera”, „Gwiezdnych wojen”, „Krainy lodu” czy „Psiego patrolu”.

Wszystkie są bestsellerami. Wszystkie też są markami świeżymi, których producenci regularnie przypominają się fanom, wypuszczając nowe filmy czy seriale. Stąd za pewną niespodziankę można uznać premierę gry „Dobble: Friends”, powiązaną z serialem „Przyjaciele”. Owszem, kultowym, wciąż dostępnym na platformach streamingowych, ale mającym już prawie 30 lat.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
Posłuchaj „Plus Minus”: Granice wolności słowa w erze algorytmów
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Plus Minus
„Grupa krwi": Duch ludowej historii Polski
Plus Minus
„Mroczna strona”: Internetowy ściek
Plus Minus
„Football Manager 26”: Zmagania na boisku
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama