Reklama

Telewizja musi znaleźć nowy pomysł na życie 2.0

Przez lata telewizja kształtowała gusty i opinie. Ale ofensywa internetu wszystko zmieniła. Telewizji wyrósł poważny przeciwnik w sprawowaniu rządu dusz – internet. Czy to schyłek telewizji jaką znamy?

Aktualizacja: 19.02.2021 15:19 Publikacja: 19.02.2021 15:10

Telewizja musi znaleźć nowy pomysł na życie 2.0

Foto: Plus Minus, Konrad Siuda

„Telewizja, która bezdyskusyjnie zdominowała drugą połowę XX wieku, w XXI wieku, a zwłaszcza w jego drugiej dekadzie, bardzo szybko – i bardzo brzydko – się zestarzała. Między tym medium a pokoleniami, które wchodziły w dorosłość w dobie szybkiego rozwoju internetu (milenialsi) bądź wręcz nie znają świata bez internetu (pokolenie Z), powstała trudna do przekroczenia bariera” – pisze Artur Bartkiewicz w tekście „Blaknący powab srebrnego ekranu”.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Plus Minus
„Piątka dla zwierząt” – ustawa, która wstrząsnęła PiS i wciąż dzieli polityków
Plus Minus
Syn Lwa Pandższiru: Talibowie to brutalna mniejszość
Plus Minus
Tomasz P. Terlikowski: Realizm Leona XIV
Plus Minus
Początki terroru: jak rodziła się maoistyczna rewolucja w Andach
Plus Minus
Dlaczego „Trucizna” sprawdzi się w rodzinie i na imprezie
Reklama
Reklama